109 999,- for en pakke uten skjermer... Heller ingen PC med Threadripper, da kan jeg ikke skrive utlegg.
Innlegg fra Jon Ostrower, en erfaren journalist innen luftfart. "I've spent nearly a full year testing Microsoft Flight Simulator. Here are my impressions as a 25-year simmer." https://medium.com/@jonostrower/microsofts-flight-simulator-an-amazing-unfinished-trip-to-earth
Og at Covid 19 vaksinen var klar. Tenkte å høre med regnskap kokern om dette kan fungere som hjemmekontor løsning om en skjerm er rigget til Norsk Helsenett
Her er tingen, kjøp tre skjermer. En for videokonferanse med pasient, en for journalsystemet og en for InsideFlyer. Da går det glatt gjennom. Når du ikke jobber, fyr opp Flight Simulator. Få landingsslots når du har et kvarter mellom pasienter, eller krev prioritet, du er trossalt lege, så teknisk sett ambulansefly. Kommer det inn noen ekstra oppgaver, så kan du alltid sirkle...
Norsk Helsenett? De har vel knapt lagt inn støtte for telex og farger Skal du ha farger, så koster det 2x
Da tror jeg faktisk det er mulig å fradragsføre i regnskapet med saldo avskrivninger årlig og den vil da nedbetale seg selv Vel noen fordeler medbringes av tittelen, en kan vel alltid påberope seg Mayday Mayday og dobbel taske som alltid mellom slagene, et fly oppdrag på autopilot, 5 min konsultasjon og et innlegg på IF, forvente ventetid på kontoret vil forholde seg lik
Word, makan til crap skal du lete lenge etter. De er jo «best» på sikkerhet, men verre på brukervennlighet...
Eg ser Microsoft PC-spel visst skal fungere på den nye Xboxen. Er det nokon som veit eller (ikkje) trur Flight Simulator vil kunne fungere på Xbox? Ser ut som lanseringa av Xboxversjonen av FS let vente på seg