Hva hadde du gjort i følgende scenario: Du befinner deg i et midtsete i SAS Plus med folk på begge sider av deg. Du oppdager at det er en hel seterad ledig i SAS Go. Ber du om å få flytte deg bakover til Go?
Jeg har gjort dette før, så klart ja fra min side. Komme først ut av flyet er ikke noe problem når man er ung og sprek uansett!
Er det virkelig noen ved sine fulle fem som ville blitt sittende i Plus i dette scenarioet? Ja til treseter, sier jeg og!
Jeg har ofte sett at folk heller står i kø foran Business/Gold check-in enn å gå til den ledige Economy-skranken. Jeg har også opplevd at det har vært lenger kø i Fast-track enn den vanlige security-køen. "Se på meg, jeg er viktig"-syndromet? Folk er rare sånn
He he, her er det vel litt vane om å gjøre også. Kommer man ofte nok til et steds å går alt på auto. Man ser seg ikke rundt eller noe. Man nynner bare på "krabbeklo" og tenker sine egne tanker. Men i scenarioet ditt så ville jeg hevet meg bak i den ledige treseteren ja.
Enig, hadde besøkt GO avdelingen, men hadde også vert "litt pisst" for å betale PLUSS for så å finne ut at jeg fikk det bedre i GO. . . Å nå skrev jeg det bare litt pent.
Nobrainer her også. Men i tillegg til å flytte bak hadde jeg gjort purseren oppmerksom på hvorfor jeg flyttet meg!
Nobrainer. Ble oppgradert til Economy Comfort på siste turen med Delta ATL-LHR .. vi satt omtrent oppå hverandre i Comfort-delen, men bak var det mange to-og tresetere ledige. Vi var flere som trakk bakover da ....