Da startet sightseeing: Husk formiddagen ble ødelagt da forsinket bagasje, måtte handle inn (riktig) sko, sminke, , fuktighetskrem, solfaktor, sokker, bluse og andre ting før madammen var mobil... Helt i sentrum: Utrolig storslagent
Var ikke overfylt på gaten. Pga været? Kommer flere bilder av dette Her var det mangel på Rolli GMT II stål! 5 butikk vinduene på bilde var godteri butikk! Forsetter nydelige byggverk i samme område:
Andre finurlige artigheter: View attachment 48205 Var vel over 2,5 meter men temmelig vennlig. Grønt areal? View attachment 48207 Finnes slike? View attachment 48208 HIGH securty!
Lurer på hva skjedde her? Denne stakkars kirka var 5min gå avstand, fortjente et bilde. Regner det ofte i Milano? Fristet ikke! Her var det å ha regnbuens farger i kofferter.
Museum? Latskapen sa gå videre. Flott og åpen plass Ja dette var også noe spennende Hovedkvarteret til Martini. Dette var nok en viktig person! Kan noen forklare pilene på den greia der?
Dragen spiser mennesket? Han virker nesten likegyldig og bryr seg ikke? Gitt opp kampen? Er det åpen bukkirugi på gang? Han øverste til venstre av de 4 virker litt suspekt! Lille kompanjongen hans ved ve hånd likeså... Her fikk du ihvertfall alt du trengte! Var så fargerikt, trodde var godteri til jeg leste var sminke...
Se detaljene virkelig flott arbeide, mye historie bak dette som må sees nærmere på neste tur til Milano der bagasjen blir kun håndbagasje.
Dette var vistnok populært og flere liksom fotografer tilbyde å ta bilde blandet duene. Avsluttet sightseeing med is og denne var ikke like god som den andre
Da var en på vei hjem og beklager til @RoadKing da ikke kan gjøre noe med oppløsningen og vi får endre dette til Berlin turen. Derfor stod det i introen nybegynner test reisebrev Ble privat sjåfør til MXP Expo senter på vei Vistnok noe sjåføren momlet var viktig for utviklingen av Italia?
Check in var en vits. Stod alt mulig i SAS pluss og null prioritering, tax free bar befriende på refusjon. Fast track hadde egen mini venterom, huff fikk tilsnakk for å knipse bilde av området, måte lyve at var for å finne boarding pass... Lufthansa loungen fant vi omsider fram til
Godsaker ifra Loungen: Kylling øverste tallerken( helt ok) fisk(ikke spiselig) nedre lasagne god smak... Boblene var gode
Utsikt fra Loungen Kan akkurat se SAS flyet rett bygget til venstre. Dette selskapet ville jeg aldri satt foten inn på Bilde ifra luften
Godt spørsmål, jeg tar så lite bilder selv at jeg har ingen erfaring med det på IPhone, men jeg vet andre gjør det. Tips noen? Kanskje bare meg som syns det går litt tregt og, drit i meg, last opp, artig å se
Mener han hadde fått annen type sjokolade enn det du fikk han jeg følger på Instagram. Litt usikker på akkurat hva det var men syns ikke at det lignet
Takk til de som "orket" å følge med på turen Kan vel avslutningsvis si at Milano et meget hyggelig og flott sted, god mat, og spesielt shopping muligheter, sightseeing og ikke minst gjestfriheten, blitt en favoritt, dessverre ble ikke turen optimal, pga. litt mislykket start, og 1/2 dag gikk unødvendig bort. Hotellet var topp, de hjalp til på alle mulige måter. Restauranten tilknyttet hotellet fikk vartet bra opp, skrytt til dem. Baggage handler på CPH bør kunne lese rød priority tags bedre Baggage claim liten nedtur på MXP(antar var vedkommende bak disken sin skyld). Iskrem av magisk... Pizza like så...Paste nam nam... SAS er SAS, ikke noe mer å si om dem, forut svensker i biz dress med div. tags, er hissige foran boarding scanneren lang tid før faktisk boarding starter... Milano del II skal gjenopptas, Da Vince museum var en must, måtte booke billetter god tid i forveien