Nå har SAS flyttet meg til 7B på SK1455 Noen som sitter på første rad som har lyst på besøk av en liten tælp i midtsete? (@Stuttfeiten)
Jeg var plutselig flyttet fra 8D til 7E på samme flight, og 8D sto som ledig igjen. Jeg flyttet meg selv tilbake...
Når jeg sjekket før i dag var rad 8 fjernet fra Plus, denne er nå tilbake igjen men jeg gikk for det safe å dumpet ned i 1B så jeg er sikker på at @Stuttfeiten ikke har tømt tralla før den kommer fram til meg
Må dessverre avbestille. Blir London helga etter i stede. Får heller ikke noe utbytte av poengene statusmessig da jeg har periode som går ut 31. mars og er milevis unna gull. Får heller komme sterkere tilbake ved en senere anledning.
Hva pokker er det de driver med? Jeg fikser ikke midtsete, kommer garantert til å bli helt rebelsk!!!!!!!!
Bekreftar deltaking, men eg vert berre med på utreisa denne gongen. Sit framleis på eit par country-billettar i Dublin, men prøvar i staden å få med meg litt i London. Flyg heim søndags morgon.
Da må vi møtes for en øl på O2... Ikke sikkert jeg er der på lørdag, så du kan eventuelt få min lørdagsbillett i bytte med noe flytende.
Av en eller annen grunn kjenner jeg plutselig og uventet en fascinerende tiltrekning mot countryfestival. Hvis C2C er en årlig greie tror jeg jammen jeg skal få det med meg neste år.
Det stemmer at C2C er ei årleg greie, før hadde dei også konsertar i Skandinavia, i år er det London, Dublin og Glasgow. Eg reknar med at eg er på plass neste år, gjerne i London.