Etter gjentakende knakende suksess med fly&øl fyrer vi i gang en ny runde 14.mars. Dette er som vanlig god medisin mellom i dag og din neste CT. Møt mennesker med samme lidelse som deg; bonusfeber.. Vi møtes kl 18 på Asylet og holder fortet utover kvelden. Normalt sett til jeg og Upsaker blir kastet ut Vi ønsker både nye og gamle fjes velkommen! Hvem vil delta? Deltar 1. Are 2. holmen 3. RoadKing 4. Bernd 5. veeegard 6. Upsaker 7. EJN 8. haakonks 9. jgroneng 10. Adrian E 11. magnusant Tentativ 1. lundt 2. Lurifaks
Drar "dessverre" rett forbi Oslo til OSL den 14. Jeg booket T/R Chicago for pene 48 000 EBP. (Fly premium og 20% rabatten de kjørte for en stund siden) Blir med på "Øl og fly" hvis det blir kjørt en lørdag! Forresten! Hvis noen har noen gode tips for hva man bør se/gjøre i Chicago eller St Louis (eventuelt på veien til/fra) så send gjerne en PM.
Synd, jeg kan overhode ikke mandag, tirsdag og onsdag siden jeg da sitter i Stavanger. Det hadde vært moro å vært med på en av disse kveldene.
Den som startar med InsideFlyer MR til London 10. mars og følgjer opp med MR til Austin 12.-13. mars bør få ein medalje om han møter opp på Fly og ØL 14. mars.
Jeg er mottatt.. kun i Oslo mandag til onsdag kveld.. stengt tatt også søndag.. Der kunne vørt en mulighet etterhvert når sommerrutene slår inn.
Jeg er med! Har en tur til SFO i C dagen etter som jeg nok kommer til å avbestille, så noen trøstepils passer bra!