Miles and more - Eurobonus

Tråd i 'Bonushjelp' startet av TwinOtter, 12. mars 2018.

  1. TwinOtter

    TwinOtter Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

    Dette er sikkert behandlet før, men jeg finner etter gjentatte søk ikke svar på det jeg lurer på.

    Vurderer å booke premium economy OSL-IAD med Austrain. Får oppgitt bookingklasse Y,e på utreise og M, E, Y på hjemreise.

    Ruten ser slik ut: OSL - FRA (LH) og FRA - IAD (LH) og IAD-NEW (UA) og NEW-VIE (OS) og VIE-OSL(OS).

    Miles and More Miles oppgis til 3412.

    Hva blir dette i bonuspoeng?
    Vil det være statusgivende?
     
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293

    Hei og velkommen til galskapen!

    For Eurobonus-opptjening er det forsåvidt ikkje relevant kva du får i Miles&More-programmet, men kva for bookingklasse du har per strekning. Du skal få grunnpoeng som er statusgivande. Fleire detaljar kjem når eg får fatt i ei datamaskin :)

    EDIT-svar:
    For å finne ut kva bookingklassene M, E og Y gir i Eurobonus-poeng frå dei ulike selskapa må du inn i tabellane hos SAS:
    – Austrian Airlines har denne tabellen
    – Lufthansa har denne tabellen
    – United Airlines har denne tabellen

    Som du ser av tabellane, blir det operert med prosentsatsar. Det vil seie at du må vite kor mange luftmil (miles) det er punkt A til B på den strekninga. Her fungerer Great Circle Mapper fint. Tast berre inn flyplasskodane og vips får du kart og mil vist.

    Dermed skulle du no vere godt rusta til å rekne ut poenga dine sjølv :)

    OSL–FRA (LH) (Y-klasse?) bør gi 1 250 grunnpoeng.
    FRA–IAD (LH) (E-klasse?) bør gi 6 200 grunnpoeng (150 % av ei strekning på 4 100 luftmil (avrunding skjer oppover til første heile 100-tal)).
    IAD–NEW (UA) (M-klasse?) bør gi 1 000 grunnpoeng (100 % av ei strekning på 1 000 luftmil (avrunding skjer oppover til første heile 100-tal)).
    NEW–VIE (OS) (E-klasse?) bør gi 5 500 grunnpoeng (100 % av ei strekning på 5 500 luftmil (avrunding skjer oppover til første heile 100-tal)).
    VIE–OSL(OS) (Y-klasse?) bør gi 900 grunnpoeng (100 % av ei strekning på 900 luftmil (avrunding skjer oppover til første heile 100-tal)).

    Total inntening: 14 850 gyldne grunnpoeng i Eurobonus-kassa.

    Som du ser er Lufthansa rausare i premium economy enn Austrian.

    Kan hende er ikkje matematikken min heilt på stell, men forhåpentlegvis er eg ikkje heilt på vidda :)
     
    Last edited: 12. mars 2018
    DanH, TigerTravel and veeegard like this.
  3. TwinOtter

    TwinOtter Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Tusen hjertelig takk for utfyllende og meget oppklarende svar.

    Dette var til stor hjelp!
     
    Kristian liker dette
  4. Baard2910

    Baard2910 Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Vil endringen av opptjeningsmodell hos Lufthansa og deres Miles & More program få noen betydning for Eurobonus opptjening hos Lufthansa?
    Jeg pendler Oslo - Munchen hver uke og begynner å bli alvorlig lei av 125 og 250 poeng når billetten t/r koster 300-500 Euro...
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke post i flere tråder. Du får ikke flere svar.
     

Del denne siden