Fløy med Air Dolomiti 16/11, så ikke nøyaktig når den ble registrert men det var definitivt før 30/11. Siden jeg var ferdig med status challenge i oppstarten av høstferien har jeg ikke fulgt så nøye med når alt ble registrert.
Hadde siste fly 24. november (BRU-OSL) og fikk mail 3. desember om at jeg hadde fullført. Lounge i Brüssel var en bra opplevelse. Gode seter, god mat, og hyggelig betjening bak skranken kunne gi oss nødutgang-seter. Nå gjenstår det å se hvor mye vi faktisk kommer til å fly Lufthansa i fremtiden, men vi hadde håpet på en longhaul-tur hvor vi kunne oppgradere med evoucher. Ser ut til at det i verste fall er 2 vouchere for å gå fra premium eco til biz, per leg. Avhengig av billettklasse. Å få fra billig eco til biz er vel 3 vouchers, ouch.
E-post idag om at Senator utløper 1. mars (har ikke tatt 6 flights). Fikk tilbud om å kjøpe ett år til for 2000 euro, men tror jeg står greit over det.
Haha, ja, samme her også. Hadde vært billigere med en points-run da. Men hopper lett over. Har *Gold fra TG I halvannet år ennå istedet.
Hei! Vet ikke om det er riktig tråd, men fikk senator gjennom statusmatch ifjor. Hadde en reise til Sofia fra København via Frankfurt forrige uke. Oppgradert til business på utreisen sammen med +1 fra Frankfurt til Sofia, og på returen fra Frankfurt til København. Kjekt med oppgradering på en economy light billett. Har også stadig 2 vouchere
Fortsatt SEN etter fullført challenge i fjor. Sendte mail for en stund siden og spurte om bagasjetagger. Fikk aldri svar (subject manglende sjekk av spamfilter), men ramla to tagger i skinn i postkassa forleden dag. Sett bort fra burgunderfargen er de langt mer diskré enn plastikktaggene til SAS da du får kort som legges skjult i taggene. Overall liker jeg de mer enn de svarte plastikktaggene, som jeg sikkert knuser/knekker en av annenhver måned. Vel og merke spent på hvor godt skinnfestet holder, eller om de blir å få samme skjebne som Rimowa-bagasjetaggen jeg en gang hadde.
Jeg må ha huska feil, finner ingenting i utboksen... tipper jeg da sendte inn skjema, trolig dette: https://www.miles-and-more.com/row/en/general-information/help-and-contact.html (contact -> contact form)