Lurer også på om det blir soft landing til Frequent Traveller hvis man ikke klarer Senator Challenge. Og hvor lenge den statusen isåfall varer. Har Miles and More engang soft landing?
Søkte for konen min nå, brukte screenshot fra nettsiden (norsk tekst). Approved på under 5 minutter...
Det virker å gjelde hele LH-gruppen: https://www.miles-and-more.com/row/en/program/status-benefits/frequent-traveller-status.html
Vil nesten tro at søknadene plasseres i ulik kø basert på grad av match mellom oppgitt informasjon og automatisk scan av bilde. Søknad med kamerabilde av innlogget mobilapp ble godkjent iløpet av et par timer i går kveld, mens jeg fortsatt venter på behandling av søknad med bilde av nettleser lagt inn for snart et døgn siden.
Jeg har kølapp med nummer 5156xx for å match EBG til Senator, og har fremdeles pending. Men jeg har et skikkelig dumt spørsmål som kanskje noen har sett svaret på - dersom jeg booker og gjennomfører LH flight som flys av SAS (eks KRS-OSL) før 01.09, vil det telle som ett leg av utfordringen?
Har det noe å si for status matchen om man velger Austrian i stedet for Lufthansa som "your preferred partner for your Miles & More service card."?
Sånn som jeg skjønte det var dette en valg ved opprettelse av Miles and More-kontoen og hadde ikke noe med selve status matchen å gjøre. Så vidt jeg vet er det bare et valg for hvordan medlemskortet skal se ut, og har ingenting å si ellers.
Du må melde deg inn i forkant for du må oppgi M&M-medlemsnummeret ditt i søknaden om match. Du kan velge LX eller OS dersom du vil ha deres logo på kortet (hvis jeg husker riktig - det er 15 år siden jeg ble medlem)
Også en venn som lurer på. Er det gratis forhåndvalg av sete for Senator for Light Billetter,evnt når.
Interkontinental C er der man virkelig kan tjene penger så for meg virker det helt underlig at det er samme vilkår på SAS Gold som Pandion. Hvorfor skal jeg gidde å fly ned til FRA og MUC for så å fly over dammen når det er kortere med SAS via CPH? Det er jo ingenting spesielt her som sukrer pillen i nevneverdig grad synes jeg.