Lurer veldig på hvordan de "regner ut" disse promo'ene. Jeg får opptil 8450 miles ekstra, hvis jeg tjener 16900 miles innen nyttår. (Eller 1410 ekstra om jeg tjener 3380 miles innen nyttår) Kommer nok ikke til å gå for den promo'en.
Lufthansa har Europarekord i antall apper, tror jeg. De har «vanlig» Lufthansa-app for billetter og slikt, så har de «Miles&More» for å vise medlemsskap, «Flynet» for å få nettilgang i lufta, «Uptrip» for de der boardingkortpremiene, «LH Entertainment» for å få IFE på din egen pad/tlf, pluss at alle underselskapene har egne apper.
Ville se hva Lufthansa skulle ha for å velge seter på turen til helgen, og logget inn på Lufthansa sine nettsider. Trykket på "my bookings", og gikk videre inn på den aktuelle bookingen. Da ble jeg sendt til Austrian sine nettsider, og fikk beskjed om at setevalg koster penger, noe jeg droppet å betale for. (Eco light billetter) Synes det var litt rart at jeg endte opp hos Austrian, så jeg gikk inn på Lufthansa igjen, og kom meg frem til bookingen på LH sine sider. Jeg måtte fortsatt betale for seter til/fra OSL, men setene til VIE var gratis. (De er visst operated by Austrian, for LH) Er det faktisk forskjell på hvilken nettside man går inn på? Er det noen seter som er gratis for SEN, mens andre koster penger? Skjønner ikke helt det her.
Merkelig. Jeg har ikke hatt vansker med å velge seter i økonomi på Lufthansa, som Senator. Mener jeg sågar kunne velge alle seter på alle strekningene jeg fløy (4 stk).
For Eco light er det vel kun HON som kan velge seter gratis, før checkin åpner. Når checkin åpner kan vel Senator også velge sete, mener i alle fall det var slik for meg i september (short haul).
Ja, og det var jeg forberedt på. Skulle bare sjekke hva det kostet å velge seter. Det rare her er at for to av flightene koster det penger på nettsiden til Austrian, men ikke hos LH..
Noen som har koblet boardingpass hos Lufthansa med Star Alliance biometrics? Og så tilfelle hva er fordeler/bakdeler?
Har en leg run om 12 timer for å få Senator et år til. Economy Light selvsagt, tur/retur FRA. Er ikke tilfeldigvis noen her som vet om man må gjennomføre denne reisen for å få den registrert? Jeg regner med at svaret er ja, det må man, men siden det er non refundable så skulle det jo egentlig ikke spilt noen rolle. M&M-telefonen er dessverre stengt til mandag morgen. Hadde vært greit å slippe flyturen
Du må selvsagt gjennomføre. Det er et krav at du tjener m&m miles på flygningene som skal telle, det får du ikke med å bli hjemme.
Takker Regnet med det er slik ja. Men kunne jo hende det var noe jeg ikke hadde fått med meg. Lov å håpe! Straks på flyplassen nå, klar for tur. Får spise godt på lounge iallfall.