Min første CT bortkastet?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Morganjo, 25. mai 2020.

  1. Morganjo

    Morganjo Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har samlet bonuspoeng en god stund. Frem til nå er de brukt kun til reiser med SAS. Men etter å ha blitt introdusert for denne fantastiske nettsiden/forumet fant jeg ut at det var CT og *A som måtte bli det neste målet. Min første CT er rett rundt hjørnet og 250k Eurobonuspoeng står trygt plassert på kontoen.

    Så, for noen dager siden, slo det meg...
    Kommer jeg i det hele tatt til å få brukt denne CTen!? Covid-19 lusker fremdeles rundt, og jeg tror den kommer til å luske rundt ganske lenge.
    Målet med CT, for min del, er å ta med min bedre halvdel på en uforglemmelig tur (helst med F på en leg eller 3). Tid og sted er ikke bestemt, men tenker en gang i 2. halvdel av 2021.Tokyo, Singapore, Australia kan være aktuelle reisemål.

    Hva tenker dere med lenger fartstid i bonusgamet om realismen i dette?
     
  2. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen fare tenker jeg, som har 5 CT stånde på konto (3 fra i fjor, 2 fra iår). CT opptjent i år kan bookes og endres helt frem til 31.12.2021, og reisen kan om så finne sted i 2022 (men billettene kan da ikke endres etter 1.1.22).
    Før den tid bør det være nok av reisemål å reise til selv på langdistanse.
     
  3. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Det høres veldig realistisk ut, bare husk tannbørsten.
     
    trygveat and jgroneng like this.
  4. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    3,277
    Bonuspoeng:
    113
    Hvorfor det? Du får da tannbørste ombord :p

    Håper bare *A ovelever, og at SAS fortsetter å være en del av alliansen. Det er faktisk det som bekymrer meg mest akkurat nå...
     
    drsyk and Wiolenze like this.
  5. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    3,277
    Bonuspoeng:
    113
    Eurobonuspoeng og CT hos Emirates og Qatar? Man kan jo få vippetiss av mindre... :D
     
  6. Morganjo

    Morganjo Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    13
    Godt å høre at dere som har svart mener det er realistisk å få til. Som det blir nevnt kan jo reisen også finne sted i 2022, bare den blir booket i løpet av 2021, det hadde jeg ikke tenkt på.
    @sam11net, tannbørste skal jeg huske
     
  7. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Hva er siste nytt med tanke på ct som hadde utløp 31.12.19 som er brukt på reise til sommeren som ikke blir noe av?
    Jeg sitter på en ct reise til Bali i sommerferien som jeg venter at blir kansellert siden jeg da får igjen 4 x 450 i gebyr.
    Hvor lang utløpsdato blir det på den utgåtte ct-en?
     
  8. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,767
    Bonuspoeng:
    183
    Foreløpig er det 31. august som gjelder. Merk at det ifølge Eurobonus FAQ-en skal holde med reiseråd fra UD for å få refundert service fee, så mulig du ikke trenger å vente til flyvningene kanselleres.
     
  9. Imtiaz

    Imtiaz Medlem

    Innlegg:
    98
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Emirates first er noe av det beste jeg har opplevd. Fikk oppleve deres first produkt fra osl i des 2018 og det var i deres nyeste game changer kabinen Ifølge personalet så hadde flyet bare gått 15k km da den landet på osl. Etter opplevelsen i 777 var first i A380 videre til Singapore en gedigen nedtur med gammel first.Dusj opplevelsen trakk ifall litt opp.
     
  10. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Venter spent selv. Har 2 bookinger som er gjort på CT som har siste endringsfrist 31.12.20, + en som enda er ubrukt.. CTene som blir oppstart i år er jeg ikke urolig for, verre med de som går ut i slutten av året her...
     
    Storbaba liker dette
  11. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Vi må vel få en extension på CT som går ut i år vel? Mister jo minst et halvt år på den...
     
  12. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Håper det!
     

Del denne siden