Ser på milagerun til AKL. Holder det med 1t 45min connection time for retur? Er vel samme flyet som går i retur da eller?
Om du først flyr så langt, så vill du ikke vurdere og se litt på andre siden av vreden? Har ingen erfaring med AKL desverre
Er her nå, og drar om ca 24t. Sjekket ikke transitt og tid. Hadde 1t5min oppført transitt på SIN. Bør jo i allefall innom byen? Anbefaler Rydges hotell (Discovery /GHA) som ligger i samme kvartal som Skytower (spesielt om du har status hos Thon/GHA).
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .20 1.15 1.30 .55 OFFLINE .20 1.15 1.30 .55 Alle detaljer: Spoiler STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .20 1.15 1.30 .55 OFFLINE .20 1.15 1.30 .55 ** OR * ARE ALL NZ-NZ DD .55 FLT 596 - ALL NZ-NZ DD .25 EQP AT7 - AT7 NZ-NZ DD .25 EQP AT7 - DH3 NZ-NZ DD .30 EQP AT7 - 320 NZ-NZ DD .25 EQP DH3 - AT7 NZ-NZ DD .25 EQP DH3 - DH3 NZ-NZ DD .30 EQP DH3 - 320 NZ-NZ DD .30 EQP 320 - AT7 NZ-NZ DD .30 EQP 320 - DH3 NZ-NZ DD .30 EQP 320 - 320 NZ-NZ DD .30 EQP ALL - 763 NZ-NZ DD .30 EQP 763 - ALL JQ-JQ DD 1.10 FLT 350 - 399 - FLT 297 JQ-JQ DD 1.25 FLT 230 - 299 - FLT 350 - 399 JQ-JQ DD 1.15 FLT 350 - 399 - FLT 350 - 399 JQ-JQ DD 1.30 QF-QF DD 1.10 FLT 5350 - 5399 - FLT 4989 QF-QF DD 1.30 FLT 4930 - 4999 - FLT 4930 - 4999 QF-QF DD 1.25 FLT 4930 - 4999 - FLT 5350 - 5399 QF-QF DD 1.15 FLT 5350 - 5399 - FLT 5350 - 5399 VA-VA DD .25 EQP AT7 - AT7 VA-VA DD .25 EQP AT7 - DH3 VA-VA DD .25 EQP DH3 - AT7 VA-VA DD .25 EQP DH3 - DH3 VA-VA DD .30 **-JQ DD 2.00 **-QF DD 2.00 ALL - FLT 4930 - 4999 **-VA DD 1.30 VA-** DD 1.30 VA-VA DI 1.00 FLT 8200 - FLT 8071 VA-VA DI 1.00 FLT 8292 - FLT 8003 VA-VA DI 1.00 FLT 8418 - FLT 8003 VA-VA DI 1.10 FLT 8524 - FLT 8059 VA-VA DI 1.00 FLT 8808 - FLT 8003 VA-VA DI 1.15 AA-AA DI 2.00 FLT 9022 - 9044 - FLT 7295 - 7441 AA-AA DI SUP FLT 6100 - 9099 - FLT 7171 - 7180 AA-AA DI 1.45 EK-EK DI 1.30 FLT 4450 - 4699 - ALL EK-EK DI 1.30 FLT 7450 - 7799 - ALL JQ-JQ DI 1.45 LA-LA DI 1.45 FLT 5580 - 5599 - FLT 800 TRM D - I OPN -25MAR17 LA-LA DI 1.45 FLT 5630 - 5659 - FLT 800 TRM D - I OPN -25MAR17 LA-LA DI 1.15 FLT 8871 - 8969 - FLT 800 TRM D - I LA-LA DI 1.45 FLT 5671 - 5730 - FLT 800 TRM D - I 26MAR17-INF LA-LA DI 1.15 FLT 8300 - 8424 - FLT 800 TRM D - I 26MAR17-INF NH-NH DI 1.10 FLT 7957 - FLT 7951 ALL - NRT QF-QF DI 2.00 FLT 4930 - 4999 - FLT 3225 QF-QF DI 2.00 FLT 5300 - 5399 - FLT 3225 QF-QF DI 2.00 ALL - FLT 3801 QF-QF DI 1.30 ALL - FLT 200 - 299 QF-QF DI 1.30 FLT 4930 - 4999 - ALL QF-QF DI 1.30 FLT 5300 - 5399 - ALL SQ-SQ DI 1.00 FLT 6800 - 6829 - FLT 6882 AA-TN DI SUP FLT 6100 - 9099 - ALL BA-JQ DI 1.30 JQ-AA DI 2.00 ALL - FLT 1 - 2754 JQ-AA DI 1.45 ALL - FLT 9022 - 9044 JQ-AA DI SUP ALL - FLT 7171 - 7180 JQ-BA DI 1.30 JQ-CX DI 2.00 JQ-EK DI 1.30 JQ-FJ DI 1.45 JQ-LA DI 1.45 ALL - FLT 800 TRM D - I JQ-QF DI 1.30 JQ-UA DI SUP FLT 1 - 9998 - FLT 6729 - 6828 JQ-UA DI 2.00 NZ-FJ DI 1.45 NZ-NH DI 1.10 FLT 402 - FLT 7951 ALL - NRT NZ-VA DI 1.15 QF-BA DI 1.30 FLT 4950 - 4999 - ALL QF-JQ DI 1.30 QF-MH DI 1.00 UA-JQ DI SUP FLT 6729 - 6828 - FLT 1 - 9998 VA-NZ DI 1.00 FLT 8466 - FLT 99 VA-NZ DI 1.10 FLT 8936 - FLT 2 VA-NZ DI 1.15 **-CI DI 1.30 **-CX DI 1.15 TRM I - I **-CX DI 1.30 **-HU DI 2.00 **-HX DI 2.00 **-JQ DI 1.45 **-KE DI 1.15 **-NF DI 2.00 **-QF DI 1.45 ALL - FLT 200 - 299 **-VA DI 2.00 NZ-** DI 1.30 FLT 596 - ALL QF-** DI 1.45 FLT 4930 - 4999 - ALL ALL - NAN QF-** DI 1.45 FLT 5300 - 5399 - ALL ALL - NAN QF-** DI 2.00 FLT 4930 - 4999 - ALL QF-** DI 1.30 FLT 5300 - 5399 - ALL VA-** DI 2.00 LA-LA ID 1.40 FLT 801 - FLT 5580 - 5599 TRM I - D OPN -25MAR17 LA-LA ID 1.40 FLT 801 - FLT 5630 - 5659 TRM I - D OPN -25MAR17 LA-LA ID 1.40 FLT 803 - FLT 5580 - 5599 TRM I - D OPN -25MAR17 LA-LA ID 1.40 FLT 803 - FLT 5630 - 5659 TRM I - D OPN -25MAR17 LA-LA ID 1.15 FLT 801 - FLT 8871 - 8969 TRM I - D LA-LA ID 1.15 FLT 803 - FLT 8871 - 8969 TRM I - D LA-LA ID 1.40 FLT 801 - FLT 5671 - 5730 TRM I - D 26MAR17-INF LA-LA ID 1.15 FLT 801 - FLT 8300 - 8424 TRM I - D 26MAR17-INF LA-LA ID 1.40 FLT 803 - FLT 5671 - 5730 TRM I - D 26MAR17-INF LA-LA ID 1.15 FLT 803 - FLT 8300 - 8424 TRM I - D 26MAR17-INF AA-AA ID 2.00 FLT 7295 - 7441 - FLT 9022 - 9044 AA-AA ID SUP FLT 7171 - 7180 - FLT 6100 - 9099 AA-AA ID 1.45 EK-EK ID 1.45 ALL - FLT 7450 - 7799 JQ-JQ ID 1.45 MH-MH ID 1.10 NZ-NZ ID 1.25 FLT 9 - FLT 563 ALL - CHC 26MAR17-INF NZ-NZ ID 1.25 FLT 80 - FLT 675 27MAR17-31MAR17 NZ-NZ ID 1.25 FLT 80 - FLT 675 24SEP17-27OCT17 QF-QF ID 2.00 FLT 3226 - FLT 4930 - 4999 QF-QF ID 2.00 FLT 3226 - FLT 5300 - 5399 QF-QF ID 2.00 FLT 3800 - ALL QF-QF ID 1.45 ALL - FLT 4930 - 4999 QF-QF ID 1.45 ALL - FLT 5300 - 5399 VA-VA ID 1.30 AA-JQ ID 1.45 FLT 1 - 2754 - ALL AA-JQ ID 1.45 FLT 9022 - 9044 - ALL AA-JQ ID SUP FLT 7171 - 7180 - ALL BA-JQ ID 2.00 EK-JQ ID 1.45 FJ-JQ ID 1.45 FJ-NZ ID 1.45 JQ-UA ID SUP FLT 1 - 9998 - FLT 6729 - 6828 LA-JQ ID 1.40 FLT 801 - ALL TRM I - D LA-JQ ID 1.40 FLT 803 - ALL TRM I - D NZ-VA ID 1.30 QF-JQ ID 1.45 TN-AA ID SUP ALL - FLT 6100 - 9099 UA-JQ ID SUP FLT 6729 - 6828 - FLT 1 - 9998 VA-NZ ID 1.30 **-JQ ID 1.45 **-QF ID 2.00 ALL - FLT 4930 - 4999 **-QF ID 2.00 ALL - FLT 5300 - 5399 **-VA ID 2.00 CI-** ID 1.30 CX-** ID 1.30 HKG - ALL TRM I - I HU-** ID 2.00 HX-** ID 2.00 KE-** ID 2.20 NF-** ID 2.00 VA-** ID 2.00 LA-LA II 1.15 ALL - FLT 5580 - 5599 TRM I - I OPN -25MAR17 LA-LA II 1.15 ALL - FLT 5630 - 5659 TRM I - I OPN -25MAR17 LA-LA II 1.15 FLT 5580 - 5599 - ALL TRM I - I OPN -25MAR17 LA-LA II 1.15 FLT 5630 - 5659 - ALL TRM I - I OPN -25MAR17 LA-LA II 1.10 ALL - FLT 5800 - 5801 TRM I - I LA-LA II 1.10 ALL - FLT 5802 - 5809 TRM I - I LA-LA II 1.10 ALL - FLT 8871 - 8969 TRM I - I LA-LA II 1.15 FLT 8871 - 8969 - ALL TRM I - I LA-LA II 1.10 ALL - FLT 8300 - 8424 TRM I - I 26MAR17-INF LA-LA II 1.15 FLT 5671 - 5730 - ALL TRM I - I 26MAR17-INF LA-LA II 1.15 FLT 8300 - 8424 - ALL TRM I - I 26MAR17-INF AA-AA II SUP FLT 6100 - 9099 - FLT 7171 - 7180 AA-AA II SUP FLT 7171 - 7180 - FLT 6100 - 9099 AA-AA II 1.45 CX-CX II 1.15 FLT 107 - FLT 7800 HKG - SCL CX-CX II 1.15 FLT 117 - FLT 7800 HKG - SCL CX-CX II 1.15 FLT 197 - FLT 7800 HKG - SCL CX-CX II 1.15 FLT 7801 - FLT 108 SCL - HKG CX-CX II 1.15 FLT 7801 - FLT 118 SCL - HKG CX-CX II 1.15 FLT 7801 - FLT 198 SCL - HKG CX-CX II SUP ALL - SCL CX-CX II SUP SCL - ALL EK-EK II 1.15 ALL - FLT 7450 - 7799 EK-EK II .55 FLT 7450 - 7799 - ALL JQ-JQ II 1.45 NZ-NZ II 3.00 FLT 313 - FLT 9816 NZ-NZ II 1.15 FLT 1 - 1999 - FLT 4990 - 4999 NZ-NZ II 1.30 FLT 1 - 1999 - FLT 7900 - 7998 NZ-NZ II 1.30 FLT 7900 - 7998 - FLT 1 - 1999 NZ-NZ II 2.00 ALL - IUE QF-QF II SUP FLT 3226 - FLT 8000 - 8999 QF-QF II SUP FLT 8000 - 8999 - FLT 3225 QF-QF II 2.00 ALL - FLT 3801 QF-QF II 2.00 FLT 3800 - ALL QF-QF II 1.15 ALL - FLT 200 - 299 TN-TN II 1.10 UA-UA II .55 ALL - FLT 6729 - 6828 UA-UA II .55 FLT 6729 - 6828 - ALL UA-UA II .45 VA-VA II .45 FLT 51 - 199 - FLT 51 - 199 AA-EK II SUP FLT 1 - 9099 - ALL AA-JQ II SUP FLT 7171 - 7180 - ALL AA-TN II SUP FLT 6100 - 9099 - ALL BA-JQ II 1.15 CA-NZ II 2.00 ALL - IUE TRM I - I EK-AA II SUP ALL - FLT 1 - 9099 EK-JQ II 1.15 JQ-AA II 2.00 ALL - FLT 1 - 2754 JQ-AA II 1.45 ALL - FLT 9022 - 9044 JQ-AA II SUP ALL - FLT 7171 - 7180 JQ-CX II 2.00 JQ-EK II .55 JQ-LA II 1.15 TRM I - I JQ-QF II 2.00 JQ-UA II SUP FLT 1 - 9998 - FLT 6729 - 6828 JQ-UA II 2.00 LA-JQ II 1.15 TRM I - I LA-QF II 1.10 TRM I - I QF-JQ II 1.15 QF-LA II 1.15 TRM I - I TN-AA II SUP ALL - FLT 6100 - 9099 UA-JQ II SUP FLT 6729 - 6828 - FLT 1 - 9998 **-AA II 1.15 **-CI II 1.15 **-CX II .55 ALL - FLT 7402 TRM I - I **-CX II 1.15 TRM I - I **-HU II 1.30 **-HX II 2.00 **-JQ II 1.15 **-KE II 1.20 **-NZ II 1.15 ALL - FLT 314 **-QF II 1.15 ALL - FLT 200 - 299 **-QF II 1.10 **-TN II 1.15 **-VA II 1.30 AA-** II 1.15 CI-** II 1.15 CX-** II 1.15 HU-** II 1.30 HX-** II 2.00 KE-** II 1.20 NF-** II 2.00 NZ-** II 1.15 FLT 315 - ALL QF-** II 1.15 TN-** II 1.15 VA-** II 1.30
Jeg er i utgangspunktet 100% enig, men med veldig begrenset tid så tror jeg heller jeg vil ta det døgnet i Singapore istedenfor. Fruen hjemme i en liten uke uten barnepass for jeg skal fly over jordkloden på business for å samle poeng er en vanskelig sell i utg.pkt.