LPGS er servert, med lune nøtter, amenity-kit og pysj. Største pysj er L for Large. Ikke noe XL. Hvordan skal det gå? Eget jente-kit, opplagt;
Kjekt å se at noen klarer oppgradering til F i a380. Har forsøkt før uten hell, og det ser stygt ut på LHR-SIN og HKG-LHR til påske, men la gå. Lenge siden det har vært en utfyllende CW-rapport her inne, så skal la det stå til Nå fikk jeg også bronse i posten i går etter å ha vært sølv i flere år, så kan jo ikke sammenligne meg med ditt kundeforhold med BA
Menyen må med. Glad jeg forhåndsbestilte; View attachment 66676 View attachment 66677 View attachment 66678 View attachment 66679 View attachment 66680 View attachment 66681 View attachment 66682 View attachment 66683
Det som er knall med oppgraderingsvoucheren som deles ut ved 2500 TP, en kan oppgradere så lenge billetter er til salgs i ønsket klasse. Trenger altså ikke ledige award billetter. Måtte ta agentrullett for å fikse det men funket fint til slutt
Da er det en bulk i en dør. Flyet og en trapp har vært uforlikte. BA sine ingentinggjører(eller ingeniører som de gjerne kalles her) har sett på saken, og målt med både tommestokk og det som bedre er. Airbus skal kontaktes. 40 min delay så langt, det blir fort 1 time eller 2 til.
Skal godt gjøres å gå over 4t? De pleier også å fly inn endel av tiden ved longhaul og forsinkelser. Dvs hvis dere kommer avgårde da. Få vel håpe det?
Yess, pri 1 er å komme avgårde. Nå er det NDT på bulken for å sikre at det ikke er sprekk. Så skal Airbus si seg enige og vi kan fly. Er det 3 eller 4 timer som eventuelt gjelder
Det er pussig nok det jeg har samlet opp av TP siden januar 2016 Er spent på om de hoster opp noe nytt når 787-10 kommer.
Latest & greatest er at NDT er gjennomført OK, Airbus er OK og vi skal fly. Loggen skal fylles ut med alle detaljer, tekniker passerte akkurat her med full steam mot sjåførene så ting tyder vel på at vi skal reise om få kvarter. Kred til captein for hyppige nok og bra oppdateringer underveis, og til crew’et forøvrig. Hyppig påfyll av LPGS, bare håper de har etterfylt så det ikke blir knipe over dammen
På flyvninger over 3500km ut av EU har man krav på €300 ved 3 timer forsinkelse. Om det passerer 4 timer økes dette til €600.
Ser veldig bra ut dette hilsen en annen BA fan Jeg synes Concorde er en veldig bra lounge med ok mat samt LPGS Aldri feil å sitte på F over til USA heller. Den kupongen du bruker kalles GUF2 som du får ved 2500TP. Du kan oppgradere inntil 5 BA flighter opp en klasse. Før måtte det være revenue tilgjengelighet i oppgradert klasse, men nå holder det også med I eller A som du skriver selv. Ved 5000 TP får du en Joker også som kan brukes til å åpne opp plasser som ikke er tilgjengelige i høyere klasse før du bruker GUF2. Men jeg tror de har stoppet å tildele TP etter oppgradert klasse, så du får nok bare TP for business. God tur videre
Setet var meget bra. Om ikke det aller breieste så i det minste den lengste sengen jeg har hatt på fly. Er 189 og kunne ligge utstrakt med hendene over/under/rundt hodet uten å komme nære noen av endene
Det som står i MMB (Manage my booking) hos BA før avreise er ikke alltid de poengene som posteres etter avreise. Men du får krysse fingrene om at dette slår til da
Etter nesten 4 timer ombord men på bakken så var vi endelig på vei mot LAX. Var ikke operativt wifi på turen så ble ikke noen livefeed. Drikkebestilling ble tatt før lyset for fest setebeltet var slått av, og det ble servert straks det nevnte lyset ble slått av. Jeg gikk for LPGS og en skvett JW Blå;