Så var det på tide med mat; Fruen tok aspargessuppe til forrett; linguine med trøffel på meg; Hovedretten hadde vi bestilt, kveite med hummersaus. Satt meget bra med den franske rødvinen fra Bordeaux. Obligatorisk ostefat, men tok JWB istedenfor portvin; Is for dessert; Og avsluttet med en terte av noe slag; Kort oppsummert, meget bra mat og servering!
Ikke knipset noen bilder av rommet enda, men fikk oppgradering til suite med separat soverom. Ett lite knippe frokostbilder. Dette hotellet tør jeg påstå har det beste baconet av alle hoteller;
Rommet, ikke så enormt med god plass i sofaen og 2 tv’er. Ikke levert noe velkomstgave på rommet enda, knappe 20 timer siden innsjekk
Sånn skal bacon se ut . Det hotellet jeg har opplevd med best bacon er First hotellet i Førde. Det baconet ser også sånn ut (i serien hverdagsgleder )
Godt å se at et stort og fint hotell i LA kan levere samme kvalitet på bacon som undertegnede har opplevd på et middels hotell i Ulsteinvik. Edit: Ser @Arvid2063, kom med samme kommentar. Ikke like morsomt da
Ca 24 timer etter innsjekk ble det levert en liten velkomstgave på rommet. Liker bedre når det leveres en flaske vin;
Bra! Da var du heldig 27k Avios var en god uttelling for 1 vei. Det er jo nok til 2 stk t/r billetter til London fra Oslo Jeg skal gå for GUF2 på 2500TP en dag også, men siden alt er privat må jeg nøye meg med gull fremdeles. Kos dere videre i USA og dere kan jo glede dere til returen med BA F også.
Når romprisen er en liten ukeslønn per natt så forventes det vel kaffe/te på rommet? Four Season her synes ikke det. Lettelsen over å finne en kaffestasjon ved bassenget, Priceless. Ellers så synes vel folk det er for kaldt for å bade med kun 13 grader. Har bassenget for meg selv. Eller, bare nesten alene; Men er det basseng så skal det jo bades
Da var vi tilbake på Intercontinental. Royal Ambassador status virker foreløpig helt OK, oppgradering til Premier Suite;