Mismatch mellom kvalifiseriangsperiode for EB og Mastercard faktura

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av trondwa, 22. aug 2024.

1. trondwa

trondwa Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Min kvalifiseringsperiode for EB går ut 31.08 og jeg mangler de siste statuspoengene for å holde meg på gullnivå. Fra DNB kommer det 10 000 nye statuspoeng på faktura som genereres ca. 15 september. SAS mener at disse da skal komme innenfor kvalifiseringsperioden siden kortbruken er gjort innen 31.08, men jeg føler meg ikke helt sikker på at dette stemmer siden de overføres 15 september som da er ny periode. Har noen vært bort i samme tilfelle og kan gi noen tips?

2. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke tro på alt SAS sier. Det vil telle på ny periode…

tkrunning liker dette
  3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Her prøver de å bøffe deg!

4. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    812
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis det ikke er så mange poeng som mangler, er det jo en mulighet å kjøpe dem. Det kan gjøres inntil 3 måneder etter utløp av perioden. Så får trøsten være at du får en bra start på neste opptjeningsperiode. Ellers er DNB veldig fleksible hva angår flytting av fakturadato. Jeg gjorde det for at det skulle bli lettere å beregne hvilken periode poengene kommer (hadde siste dag i måneden, men flyttet til 5.). Fikset det bare i chatten i nettbanken.

5. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg lurer også på når statuspoengene fra DNB Saga kommer. Kommer de samtidig som faktura? Når veldig snart mine første 100k spend, og lurer på om jeg rekker 100k til før året er over. Blir nok for kort tid om jeg må ha brukt det innen fakturaen for november kommer, men om jeg har hele desember på meg også og de kommer så fort 100k er brukt, har jeg mye større mulighet (blir en del bruk på en tur i desember)

6. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
  7. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,377
    Bonuspoeng:
    93
    Ring inn til DNB kundeservice, og be de endre cutoff/fakturadato til den 25. hver mnd, med forfall rundt den 10. hver mnd. Da burde faktura i teorien genereres før mndskifte

Chrisljo and Preference like this.

Del denne siden