Mistet booking (Emirates)

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Hypern, 05. april 2015.

  1. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Hei.
    Nå har jeg ventet i 10 minutter etter at jeg lukka bookingvinduet og noterte ikke ned referansenummeret. Ingenting har kommet på mail enda og den står heller ikke i manage my booking på Emirates. Hva skal jeg gjøre? Skulle vel tro sånt kom umiddelbart. :(
     
  2. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Bre slett denne tråden - kom nå på epost. Sorry for å spamme litt men var litt bekymra for at bookingen forsvant i et sort hull.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Tar litt tid å få eposten fra Emirates.. Opplevde dette selv! :)
     
    Hypern liker dette
  4. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Jaja - kan i det minste glede meg til en tur til Iran via Dubai. Så får man håpe at gullkortet gir opup fra economy til business. Ser ut som det er en OK rate på det i følge folk på forumet her. :)
    Jeg vil heller ikke deppe om det bare blir økonomi heller - synes setene er gode hos Emirates.
     
    Islending and agrims like this.
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Vi hadde en meget bra tur både i økonomi og business.. Blir nok uansett veldig bra :)
     
  6. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Dette har jaggu skjedd med meg også...
    Bestilte en tur til HKG i business (for første gang i mitt liv) tidligere i dag. Nå har det gått 4 timer uten at det har kommet noe på mail og jeg noterte heller ikke ned referansen... Har vært meget bekymra, fram til jeg så denne posten.. Men nå har jeg sendt en småstressa mail til kundeservice, så håper jeg det ordner seg. Banken har tatt pengene, så :)
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Dagens tips : Ta en skjermdump av bekreftet booking. Funker som fjell og kan være nyttig å ha i en ev. tvistesak ;)
     
    Islending, mhsalv and Bjørn Helge like this.
  8. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Evt så kan man ringe kontoret i Norge - Emirates mister ikke bookingen din - det er ikke et shady selskap som driver med svindel, men kanskje at billettsystemet ikke er helt optimalt med tanke på utsendelse av epost. Men moralen må være å ta screenshot og ikke anta at mailen kommer med engang når man dealer med Emirates.
     
  9. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Jada, regnet da med de hadde den siden betalingen var gått. Men det er noe med den følelsen...
    Fikk forøvrig mail nettopp om at den faktisk ikke var sendt ut automatisk av en eller annen grunn, men de gjorde det på nytt fra servicesenteret. Så nå er den på plass på mail og online, og jeg gleder meg til førstereis i business. :)
     
    Herlov liker dette

Del denne siden