Hei. Nå har jeg ventet i 10 minutter etter at jeg lukka bookingvinduet og noterte ikke ned referansenummeret. Ingenting har kommet på mail enda og den står heller ikke i manage my booking på Emirates. Hva skal jeg gjøre? Skulle vel tro sånt kom umiddelbart.
Bre slett denne tråden - kom nå på epost. Sorry for å spamme litt men var litt bekymra for at bookingen forsvant i et sort hull.
Jaja - kan i det minste glede meg til en tur til Iran via Dubai. Så får man håpe at gullkortet gir opup fra economy til business. Ser ut som det er en OK rate på det i følge folk på forumet her. Jeg vil heller ikke deppe om det bare blir økonomi heller - synes setene er gode hos Emirates.
Dette har jaggu skjedd med meg også... Bestilte en tur til HKG i business (for første gang i mitt liv) tidligere i dag. Nå har det gått 4 timer uten at det har kommet noe på mail og jeg noterte heller ikke ned referansen... Har vært meget bekymra, fram til jeg så denne posten.. Men nå har jeg sendt en småstressa mail til kundeservice, så håper jeg det ordner seg. Banken har tatt pengene, så
Dagens tips : Ta en skjermdump av bekreftet booking. Funker som fjell og kan være nyttig å ha i en ev. tvistesak
Evt så kan man ringe kontoret i Norge - Emirates mister ikke bookingen din - det er ikke et shady selskap som driver med svindel, men kanskje at billettsystemet ikke er helt optimalt med tanke på utsendelse av epost. Men moralen må være å ta screenshot og ikke anta at mailen kommer med engang når man dealer med Emirates.
Jada, regnet da med de hadde den siden betalingen var gått. Men det er noe med den følelsen... Fikk forøvrig mail nettopp om at den faktisk ikke var sendt ut automatisk av en eller annen grunn, men de gjorde det på nytt fra servicesenteret. Så nå er den på plass på mail og online, og jeg gleder meg til førstereis i business.