Hei, Har mistet kortet mitt på reise i Bangkok. Kortet ble brukt i en minibank og det ble tatt ut 10000 bath. SAS Mastercard. Kan de / banken gi meg adressen til hvor denne minibanken er i byen? hadde vært interessant å visst området.
Alltid mulighet til å finne ut hvilken minibank som er benyttet. Usikker på hvordan det er i utlandet men i Norge vil dem til og med få bilde av personen som har benyttet kortet i automaten (selvfølgelig så lenge personen ikke bruker finlandshette etc).
Er innebygget kamera som standard på de fleste ATM i Bangkok. Er vel lettest å kansellere kortet og bestille nytt. Om du ikke er i Bangkok ennå @Alfred? Da kan kortet plukkes opp i nærmeste bankfilial mot fremvisning av pass, om det var ATM som slukte kortet og du ikke mistet det en plass i byen?
Ja det ble slukt. Var litt beruset og uten strøm på mobil. Usikker på hvor dette var så finner ikke tilbake tok en tuk tuk til nord strøket i Bangkok Skulle gjerne hatt kortet. Eneste privat kortet jeg har med. Har et annet men det er jobb. Kjipt
Hangover 4? Er lettere å vinne i lotto enn å finne igjen det kortet. Nyt dagene og bruk jobbkortet. Er ellers greit å ha med 3-4 kort når man reiser til utlandet.
hahah yes! Hangover 4 her! Ringte banken, de ga meg ikke adressen fordi det sto ikke oppført, men de kunne se området som minibanken var i og etter litt google maps street view fant jeg den! Om noen skulle lure til en annen gang Det viste seg at det ikke var i Nord, jeg tok tuk tuk vestover! Rart hva litt alkohol kan gjøre med kroppen.
Man får ulike svar hos SAS MC. Når jeg ringte inn fikk jeg nok info til å finne ut akkurat hvor den var. Mens meldingen jeg sendte inn før jeg ringte, som jeg fikk svar på nå lyder: "Tyvärr så har vi inte tillgång till den informationen. Med vennlig hilsen/Best regards Magnus Kundeservice SAS Eurobonus Mastercard"
Utenlandske kort som blir slukt i "ukjent" minibank i Thailand kan du bare glemme å få tilbake. Det er tapt...