Mitt første år på Bonusfeber / InsideFlyer

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 09. okt 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    I disse dager så har jeg vært medlem her inne i ett år. Og etter godt over 1000 egne innlegg, mye ny lærdom, mang en god latter og ikke minst deltakelser på min første FTU (snart nummer to), min første MegaDO og nå sist på InsideFlyer lanseringsfest så kan jeg trygt innrømme at jeg er hekta!

    For ett år siden så hadde jeg aldri tenkt tanken på at jeg kunne bruke EB-poeng på å fly LH F. Jeg hadde knapt hørt om feilprisinger og jeg hadde lite oversikt over alle de gode kampanjene som stadig vekk kommer på hoteller, flyreiser, leiebil og liknende. Mulighetene for statusmatch hadde jeg heller aldri hørt om, men etter at jeg oppdaget den muligheten og mange andre gode tips her inne så har jeg nå god status hos mange selskaper.

    Siden jeg har blitt bortskjemt og halvgammal de siste årene så har jeg blitt mer og mer glad i å reise med stil og bo godt og da er ett forum som dette midt i blinken for å hjelpe meg med dette. Og til neste år så skal jeg jaggu bli pappa også, så da satser jeg på gode tips her inne for å kunne fortsette å reise på best (og billigst) mulig måte, sammen med madamen og den lille ;)

    Jeg har lært så mye fra alle dere her inne og jeg har møtt så mye hyggelige og kunnskapsrike folk, både online og i real life, at det eneste problemet mitt er at jeg ikke har oppdaget dette fantastiske forumet før. Vi er ikke alltid enige her inne og preferansene våre vil også være forskjellige, men slik skal det også være og dette er også noen av grunnene til at jeg setter slik pris på forumet.

    Tusen takk alle sammen for all kunnskapen dere deler, alle gode tips og ikke minst alle de fantastiske reisebrevene. Og ikke minst; tusen takk for innsatsen alle i redaksjonen og "ledelsen" legger ned i driften.
    Jeg gleder meg til fortsettelsen! :)

    IMG_2745.jpg
     
    Islending, Jørgen, LN-FHU and 28 others like this.

Del denne siden