Har fått en mulighet til å fly gratis med Surfair fra LTN til ZRH 13.12 på kvelden. Tenker å kombinere med en liten MR. (trenger et par MR for å nå diamanten i neste periode.) Er det noen som blir med? Jeg spanderer Uber fra LHR til LTN. /koffert
Vil det si at du kan ta med noen på LTN-ZRH? Om det er, så er det jo klart aktuelt! OSL-CPH-LHR, og via CPH igjen på vei hjem?
Enig med forrige taler. Dersom man kan bli med på LTN-ZRH? Hvor sent på 13. reiser du LTN-ZRH? Passer det med retur samme dag? (Og hvor tidlig reiser du, for å se på utreise-mulighetene..)
Den som vil være med må selv skaffe seg et sete på surfejetten, men det holder med EBG. https://insideflyer.no/fly-gratis-med-privatfly/ Flyet går fra Luton 18:15, så man har hele dagen på å posisjonere seg. Tenker en overnatting på ZRH og deretter hjem neste dag.
Jeg fikk svar i løpet av noen timer. Hadde opprinnelig booket LTN-IBZ den 3. November, men fikk endret dette til den 10. November uten problemer også.
Fikk svar fra Surf på en time, med beskjed om at bekreftelse og detaljer kommer i november. Burde jeg kunne tolke det som OK, og booke flights til LHR og fra ZRH?
Skulle ein skrive ynskje om ein spesifikk flight i den første mailen? Eg tenkte eg måtte bli godtatt først.
Jeg fikk svar samme dag. Jeg undersøkte også om datter(15) kunne være med, men hun har bare sølv-status og måtte derfor eventuelt betale 650 pund for sin billett. Jeg spilte inn noen (i mine øyne) gode alternative ruter til dem, og det ble de tilsynelatende begeistret for. /koffert.
Jeg reiser til IBZ den 10. November om noen har lyst (og mulighet til) å slenge seg med. Flyr SAS til LHR, Surf Air til IBZ, Ryanair til BCN på lørdag og så SAS tilbake til CPH på søndag.
Stemmer, ser ut til at eg har like bra hell her som på Jetsmarter. Får evt prøve meg på ein ny e-post.
Da er jeg underveis. I mellomtiden har surfejetten både byttet timeplan og basestasjon, så jeg flyr til LHR i kveld og fra LCY til Sveits i mrg grytidlig. Har heldigvis et møte i Zürich, så jeg blir ikke bare å finne i glüweingryta frem til hjemreise torsdag.
Dette begynner bra. Ettersom stavangerflyet hadde bulker(!) i motoren, ble maskinen grounded, og jeg gjorde fra sete 1D (kabinens nest beste sete) oppmerksom på at min 55 minutters layover i SVG så faretruende ut. Heldigvis hadde SAS en direktemaskin, og 1D var ledig her også. Nå: OSL-LHR direkte. Det blir spennende å se hvor mange poeng jeg mottar.
Du kan vel claime opprinnelog rute om det ga mer poeng enn aktuell rute? Skulle gjerne hoppet innom med er stuck i QLA med både jobb og sommerdekk på holka. God tur