Mr. Sunnfjordingen goes to Washington

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 27. febr 2023.

1. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Hvilket hotell bor du på?

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Etter å ha gått frå hotellet, rundt det kvite hus og ned til Washington monumentet må eg ha påfyll. Old Ebbitt Grill begynner ølserveringa tidleg og skal ha god frukost.

100C2736-2F7D-4E8D-9315-ED007BD76E3B.jpeg

Ved Washingtonmonumentet var det mange fly å sjå på veg til Reaganflyplassen.

Forretten er DC Brau. Lokalt pale ale.

005BCDC9-2442-4502-83DD-71F81C11F85C.jpeg

Hovudrett er Chesapeake eggs. Det vil seie eggs benedict på krabbekaker, english muffin og «home fries»

C601654D-803F-49E2-8D24-616D68C4E42D.jpeg

Last edited: 01. mars 2023
    Kristian, kjeeli, EndreD and 23 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Hotel Harrington. Supersentralt, nokelunde kristlege prisar, bra reinhald, men veldig slitt.

VikingFlyer and Maggie like this.
  4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,961
    Bonuspoeng:
    183
    Lnbre and Sunnfjordingen like this.
  5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,968
    Bonuspoeng:
    293
    F er F!

Sunnfjordingen and democomputer like this.
  6. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Andrefrukosten var fenomenal. Etter å ha sett den til livs gjekk turen til Smithsonian American History Museum før eg måtte på hotellet og slappe litt av og lade telefonen, som no syng på siste salmeverset. Snart ut og justere væskebalansen.

Kristian, Flymunda, Earl and 6 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Etter ein liten rast er eg i sving igjen. Væskebalansen er viktig når ein er på tur. Vonaleg syner dei Unitedkampen seinare.

FA9C165F-458C-44CD-8D34-44F547E2C760.jpeg

Kristian, Flymunda, AirMags and 13 others like this.
  8. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    Kos deg masse! Var i DC for en uke siden, nydelig by :)

Sunnfjordingen liker dette
  9. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Absolutt! Eg er godt i gang med å nyte byen til det fulle (gitt at buksene er på. Høhø) Det er tredje vitjinga mi, men fyrste sidan 2014. Godt å vere attende. No har eg nett ete nokre syndig gode buffalo wings på sjenkestova. Dei var so gode at det grensar til utruskap. Eg trur ikkje eg kan fortelje madammen om dei når eg kjem heim. Godt øl har dei òg. Astro Beer Hall er verdt eit stopp om du treng å justere væskebalansen i nærleiken av det kvite hus.

Kristian, EndreD, Insomnia4u and 14 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Det vart dårlig med engelsk fotball, men då får vi heller prøve oss med meir øl. Google seier dei har fotball her, men basketball er eit høveleg substitutt. I alle fall saman med øl. Etterpå blir det ein rast på hotellet før eg skal vandre nedover til Navy Yards området og fukte strupen med gamle studiekameratar.

11. NKA_Pls

NKA_Pls Medlem

Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Nydelig skrevet reisebrev! :D Jeg har forresten samme bukser!

Sunnfjordingen liker dette
  12. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,968
    Bonuspoeng:
    293
  13. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Etter meir øl var det på tide med ein kvil på rommet. Deretter gjekk turen ned til området rundt Washington Nationals sin stadion for å treffe to kompisar som eg ikkje har sett sidan høvesvis 2011 og 2014. Det var kjekt å sjå dei att, sjølv om det dessverre vart med eit par timar og eit par tre øl. Ikkje alle som har helg… Dei forstod for øvrig lite av at eg har planlagt å reise til flyplassen rundt lunchtider når flyet går 1805. Ser fram til å teste Polarisloungen her grundig. Det er vanskelig å få gode testresultat med låg n.

B250FA00-D6B9-4D64-802F-99EAF7940F38.jpeg

Deretter bar det attende til hotellet og rett i seng. No skal eg ut og finne meg frukost. Det vert nok med berre ein i dag. Det var litt tungt å vase rundt med to frukostar innanbords.

Kristian, kjeeli, EndreD and 18 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Bonsjuurrrrr! Då er hekken godt planta i sofaen på Cafe du Parc på Willard Hotel. Her er det mange pene skjorter og slips, og ikkje so veldig mange hettegensarkledde bonusnissar, men frukost må ein ha! Etter frukosten vert det å gå ein tur opp til Capitol Hill før eg går attende til hotellet og sjekkar ut.

Lufthansa melder at flighten heimover er tre og ein halv time forseinka og ikkje skal ta laust før 2130 lokal tid. Det betyr at det vert rikelig med tid i Polaris loungen. Får håpe det er kurrant å komme seg mellom C og B concourse med litt støttepromilla. Morgondagen vert lang og brukt på FRA før direkteflyet til BGO går på kvelden. Er det nokon som har greie på om det er råd å få oppgradert til F so seint? Den nye billetten min syner berre heimreise (IAD-FRA-BGO) og har ikkje med utreisa. Avgiftene er vel like uavhengig av kabinklasse?

15. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,561
    Bonuspoeng:
    113
    Er ikke mulig å endre utreise etter at reisen er påbegynt. Alternativene er da cash-upgrade ved gate eller å booke en ny enveis-retur. Denne skal agenten klare å billettere umiddelbart. Pre-covid var det 4 timer før avreise som var minimum for utstedelse av billett, men det kan ha endret seg.

16. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Det var det eg og meinte, men no har eg jo fått ein einvegsbillett i innboxen min (IAD-FRA-BGO) som ikkje er påbegynt endå. Det står ingen ting i billetten om at eg har reist BGO-FRA-IAD for nokre dagar sidan.

Insomnia4u liker dette
  17. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,561
    Bonuspoeng:
    113
    Du mener du allerede har fått en first class enveisbillett? :) Da er det vel ikke noe stress? Mulig jeg misforstår deg?

18. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Har fått ein einvegsbillett (C) i eposten, men «Naomi på SAS» kunne sjå at det var snakk om ei returreise og at det difor ikkje var råd å endre.

Insomnia4u liker dette
  19. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,878
    Bonuspoeng:
    350
    Bor "alltid" på Willard i DC. Fantastisk trivelig hotell.
    En forsinkelse hjemover er jo bare en berikelse når Polaris er knall. Superenkelt å flytte seg mellom terminalene, selv med betydelig støttepromille.
    God tur hjemover!!

Eddie47 and Sunnfjordingen like this.
  20. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Mange takk! Eg vurderte Willard, men prisane er ukristlege. I følge lokale kjentfolk er dei alltid det når kongressen er i sving.

Polaris blir kjekt. Får dessverre ikkje sjekka inn i appen til verken LH eller SAS, so då blir det vel å ta det på flyplassen. Får håpe innsjekk opnar 3t før oppsett reisetid. Det vil seie ca 6,5t før faktisk avreisetidspunkt.

Brukernavnet, haifinn and Eddie47 like this.

Del denne siden