Etter å ha gått frå hotellet til kongressen måtte eg finne eit vasshol. No blir det burger og øl. Spørst om det ikkje blir ein polarisburger seinare. Lufthansen er ytterligare 45 minutt forsinka, so då blir det endå meir tid til å peralisere seg i loungen. Vi får håpe eg får sove godt etter ein dusj og med rikelig med champagne under vesten.
Burgeren på Penn Quarter Sports Taveren var ingen høydare. Barbequeburger utan ordentlig bbq-saus? Jaujau. Ølet var i det minste framifrå. Turens beste til no. Heavy Seas «Loose Cannon»
Då har eg ankome Polaris loungen og no skal eg nyte ein dusj før eg skal prøve meg på serveringa. Skal bli godt med ein dusj etter all trakkinga før i dag.
Då har eg gått ein liten runde og forsynt meg med mat. Det er mykje folk her i dag, men det gjekk greit å finne eit bord. Mykje å smake på i buffet’en. Det stemmer. Dei har nokre sortar her som må smakast på. Er jo nesten 6,5t til avgang, so det bør vere gode moglegheiter for litt smaking
Buffetmaten var ein skuffelse i forhold til Polaris på SFO. Kyllingen og laksen var tørr og bar preg av å ha låge ei stund. Litt rart so masse folk som det er her. Det blir nok ein polarisburger litt seinare, samt nokre bao buns, om dei framleis er på menyen.
UA har vel mange flyvninger til Europa rundt kl 18, så det pleier å strømme bra på frem til litt før det. Når kom du inn i loungen? Skal dit på søndag og tenkte å komme før rushet.
På tidemed ein liten rast på stillerommet. Her får ein benkar ein kan slappe av på i 45 minutt før nestemann tek over.
No er mine 45 minutt i stillerommet straks over. Det passar bra, for eg er svolten. Dårlig med bao buns her, men burger har dei.
Då har eg fått champagne i glaset og ventar på FireFarm black and blue cheese til forrett før burgeren til hovudrett.
Ostefatet var veldig godt, men Polaris-burgeren manglar verkeleg dressing. Som «signaturburger» burde dei hatt ein eigenkomponert dressing.
Tida går og eg kjenner mer veldig klar for å komme meg om bord og i horisontalen. Får håpe Lufthansa biz har gode seter.
Om sider på plass i toppetasjen på dronninga. Ein 747-4 av eldre modell, men vi får tru han får jobben gjort. Den ser ikkje ut til å ha USB-uttak, so det vert nok knapt med oppdateringar under vegs.
Då var vi ankomne Frankfurt etter ein flight som stort sett gjekk med til å sove. Det gjekk overraskande bra å sove og no skal eg tilbringe store delar av dagen i Lufthansa sine loungar her på FRA før Bergensflyet tek meg heim klokka 2130 i kveld. Lufthansa business i 747-4 må kunne kallast ganske utdatert i forhold til det SAS og United har å by på. Setet var monaleg trangare og ein måtte sove på sida om ein skulle ligge flatt, og det var vanskelig å snu seg. Alternativet var å sove delvist sitjande som og gjekk greit. Crewet var trivelige og kom med frukost til meg under ein time før landing. Middagsserveringa sov eg godt igjennom.
Etter nokre timar med småsoving innerst i Senatorloungen ved Z gates på Non Schengen (dei har 4 lie flat dagsenger der. Anbefalast!) er eg no gått vidare til Panoramaloungen ved A26. Flyet til solbyen Bergen går frå A25, so her vert eg nok sittande til det nærmar seg boarding.