Jeg har fulgt dette forumet passivt ganske lenge, men nå kom jeg over en kinkig situasjon jeg tenkte noen kanskje kunne hjelpe meg med. Jeg flyr OSL-EWR ganske ofte, og har neste booking denne uken, torsdag til søndag. Så fikk jeg litt ledig tid på jobb, og fikk lyst til å dra litt tidligere. Kom over en ungdomsbillett, én vei, på onsdag. Såvidt jeg forstår så er det ikke mulig å booke om fra Go til Youth, og ikke mulig å ikke dukke opp på torsdag, men fortsatt kunne fly hjem på søndag. Jeg presenterte problemet på chat'en, men fikk ingen løsningsforslag der (faktisk avsluttet konsulenten samtalen..!). Er det noen kloke hoder her som kommer på en fiks løsning? Jeg kan lage en helt ny booking, men det er via CPH på søndag, på et dårligere tidspunkt.. Er mitt beste alternativ å opprette en ny booking, og utsette min nåværende booking til våren, mot et gebyr?
Jepp, no mercy på billigbilletter. Men hvis du kan endre dato på den opprinnelige billetten til en billig penge og benytte den senere er det jo alt i alt en ganske grei løsning.
Takk for svar! Det burde vært mulig å booke "ned" en bookingklasse i mot et klekkelig gebyr, men den gang ei.. Eventuelt å kansellere/ignorere en "halv" booking..
Joa, jeg ser poenget. I dette tilfellet vil jeg bare veldig gjerne beholde hjemreisen, i stedet for å kjøpe et dårligere tidspunkt, med mellomlanding, i den nye bookingen. Men det er kanskje ikke mulig å beholde hjemreisen uansett? Mener å ha lest at andre har hatt problemer med at du må endre på alt eller ingenting.. Det ligger i hvert fall an til ny booking, og 1200,- for å få booket om til en tur i mai i stedet.