Mulighet for et par segmenter mellom OSL-TRD

Tråd i 'Reisemål' startet av Fomp, 25. okt 2016.

  1. Fomp

    Fomp FNG

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg må i et møte i nærheten av Trondheim i november og skal trolig reise opp dagen før. I den forbindelse så ser jeg på muligheten for å få lagt inn et par ekstra billige segmenter. Noen som har tips til en mellomlanding på veien, eller vil dette bli såpass dyrt, at det kanskje er like greit å vente til neste anledning?
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,417
    Likes mottatt:
    18,399
    Bonuspoeng:
    183
    Via femseksempel Ålesund, Bergen eller Molde? Søk på Widerøe, dei kjem av og til opp med morsomme ruter. Lurer på om ikkje Berg-Hansen reklamerte med gratis bestilling av privatreiser? Der kan du også finne mykje rart. Fleire legs kan av og til vere billegare enn direkte.

    I kveld reiser eg Bergen - Oslo - Trondheim, og i august var denne billegare enn Bergen-Trondheim. Usikker på kva du finn såpass nær i tid, men prøv? Lykke til og god tur!
     
    Fomp and Thomas123 like this.
  3. Fomp

    Fomp FNG

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for tips! Jeg får undersøke litt. Opp må jeg uansett, så får se om det blir direkte eller via et eller annet sted. :)
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,349
    Likes mottatt:
    19,579
    Bonuspoeng:
    293
    I utgangspunktet er det ikke mulig.
    Da må man eventuelt kjøpe to separate billetter.
    På lengre turer er det som regel en mulighet, men på så korte turer er det ikke naturlig å bytte fly.
     
  5. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Fant du noe ut av dette Fomp? Jeg kommer selv til å ha 4 turer tur/retur OSL - TRD Q1 2017. Ser nå på hvilke muligheter jeg har for å sanke flest mulig flyvninger og poeng.
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,235
    Bonuspoeng:
    293
    Du må sette en alfakrøll foran Fomp om du ønsker at vedkommende skal få en varsling om at du har "tagget" personen. @Fomp
     
    Angie liker dette
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,417
    Likes mottatt:
    18,399
    Bonuspoeng:
    183
    Trur ikkje det funkar i det heile. Eg får aldri noko varsel om @Stuttfeiten
    Men eg ser sjølvsagt namnet med fine, blå bokstavar når eg les tråden likevel.
     
    Are and Upsaker like this.
  8. Fomp

    Fomp FNG

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Selve flygningen mellom OSL-TRD fant jeg svært få andre alternativer til uten at det ble veldig dyrt eller unødvendig lang flytur. En mulighet som jeg ser litt på er f eks å bestille en enveisbillett OSL-TRD, og så bestille en t/r TRD-CDG (f eks), og så bare hoppe av flyet i oslo. Innimellom finner man gode tilbud fra TRD og ut i europa som fort kan gi 4000 poeng i plus.

    Nei @Travellingalf og @Stuttfeiten, jeg fikk ingen varsel om at jeg ble tagget dessverre... rart!
     
    Angie liker dette
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,235
    Bonuspoeng:
    293
    Hm, det var rart. Mente så bestemt at jeg fikk varsling, men når jeg tenker nærmere etter så er det sikkert bare varslinger om svar på innlegg jeg har sett. Jaja, kanskje noe som kunne fikses...?
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,349
    Likes mottatt:
    19,579
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje du blander med et annet forum eller Facebook? ;)

    Har aldri sett noe slikt på forumet her i alle fall..
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,868
    Likes mottatt:
    32,946
    Bonuspoeng:
    293
    Men @Travellingalf har absolutt et poeng. Hva er vitsen med å kunne tagge folk om man ikke gjør det for å varsle dem?
     
    geddi liker dette
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,417
    Likes mottatt:
    18,399
    Bonuspoeng:
    183
    Og i varslingsoppsettet kan ein aktivere/deaktivere for denne varslinga. Men det funkar ikkje for meg (lenger. Meinar eg fekk varsel om slikt tidlegare).
     
    geddi and RoadKing like this.

Del denne siden