Tittelen sier det meste. Skal fly med SK fra ORD til ARN denne måneden. Flyet går ikke før 21 på kvelden. Noen som vet når checkin åpner? Vet at den ikke åpner før klokken 14 på IAD (departure er litt over 17). Er det samme opplegg i Chicago?
@KristianR Minstetiden for Go er 90 min mens for EBG+, Plus og Biz er 60 min. Vet at i Spania begynner dem vel tidligst 2 timer før flyet skal gå.... Edit: Timetables Copenhagen-Boston From Copenhagen: SK927 will depart daily at 12:50 arriving in Boston at 15:20. From Boston: SK928 will depart daily at 17:30 arriving at 07.00 the following day. For further information please contact: SAS press office +45 32 32 31 35 Eventuelt hvis Danskene ikke kan svare så si ifra så kan jeg sjekke om jeg finner nummer til Sverige. Edit: Fant til Sverige +46 87 97 29 44
Hvorfor så tidig ute? Loungen er bajs. Med mindre du flyr c og kan gå i United sin polaris-lounge hadde jeg kommet så sent som mulig
Skulle vel egentlig tro det.. Only customers traveling in United Polaris business class or United Polaris first class on long-haul international flights, as well as customers traveling in international first or business class cabins on Star Alliance™ partner airlines, will have access to the United Polaris lounge.