Hei! Dette er helt sikkert svart på før, men jeg fant ikke helt det jeg så etter, så jeg prøver: Når slippes Eurobonus-billetter? Er det noe fast? Jeg booker fra BGO, og ser at til f.eks. Tromsø slippes de 360 dager før, mens sommerferien til København ikke kan bookes enda - 0 bonusbilletter BGO-CPH i juli så langt. Finnes det evt. en tjeneste som kan varsle meg når bonusbilletter blir tilgjengelige på en bestemt rute i et bestemt tidsrom?
https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/ SAS ser ut til å ha blokkert ut bonusbilletter for sommeren neste år, så langt. Om og når det slippes billetter er jeg ikke sikker på om noen kan svare sikkert på. Det finnes flere tjenester som kan varsle deg når det slippes billetter.
Har ikke SAS tidligere sluppet 330 dager før? Håper jeg ikke er for seint ute for høstferien neste år allerede..
Det er veldig rart slipp av bonusbilletter neste år. Sommeren er ikke sluppet, men jeg har funnet HND i september..
Skjønner.. Viktig å være på her skjønner jeg.. "Normalt" så har det vært 330 dager på slaget plus ny runde 90 dager før, men det er kanskje litt mer dynamisk nå... Skal ikke være lett å være bonusnisse...
Det er viktig å sjekke ofte nå ja, hvis man har et spesielt tidspunkt som skal bookes. Skal absolutt ikke være lett å være bonusnisse, men det er jo del av moroa.
Klart. Høstferie til LPA er jo en bonus favoritt.. Om man vil reise direkte OSL-LPA 30 september neste år koster det dag 5455kr I minus og 7311 kr i plus... Får man 4x I der med FlyPremium er det jo hinsides verdi for poengene...
Nå fikk jeg hjertet i halsen. Venter på at sommerferie slippes, men også høsteferien, som er litt under en måned, hvis jeg ikke teller feil. Når på døgnet slipper sas billetter, igjen?
SAS har begynt å slippe billetter fra 1. september neste år. Det er 330 dager til. Tror ikke det er sluppet noen i juni, juli og august. Iallfall ikke long haul. Har ikke sjekket Europa og Norge.
Har sluppet noe i Europa for juli. Har funnet noen få aktuelle til Middelhavet. Men finner ikke billetter hjem igjen. Bare SA melkeruter på 14-17 timer og et par mellomlanding. Og det er uaktuelt for min del i alle fall. Finner ingenting på SAS sine direktefly.
Samme skjedde i fjor, det tok en stund før det dukket opp rundt jul....gjorde det vanskelig å planlegge for oss iallefall.
Oi, er det en ny runde med bonus 90 dager før, også for innenlands billetter? Jeg må booke en del reiser for eksamensperiode i mai/juni, men alt er svindyrt. Bør jeg ha litt is i magen og vente, eller blir det bare verre? Litt surt å betale 2500kr for SAS GO Light, hvis de slipper flere bonus billetter etterhvert
Det var det tidligere, usikker på om det er slik nå lenger. Men det er vel en relativt smal sak å undersøke, sjekk 92 dager frem og samme dag et par dager på rad Ideelt sett mer enn en rute..
Også verdt å følge med ~123 dager i forkant, iallfall om man er på jakt etter mer enn to seter i SAS Business.
Må dessverre bruke alle mine poeng på billetter til Evenes. Men skal huske det når jeg er ferdig med dette Det må jo være en bonusnisse som er også kjempeglad i samme ruta, fordi halvparten av dagene jeg trenger er borte