Namaste, God fredag från Delhi

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 01. mai 2015.

  1. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Rare ting skjer mens man hører Jokke og drikker øl .... :p

    G'morgen fra Det Store Kapitalistlandet, Her er man som vanlig i gang med arbeidsdagen, Herreavdelingens Platesjappe går i bakgrunnen og kaffekoppen står i forgrunnen. Lang dag i går som endte med fire timers kjøretur fra Tifton. Middag på Captain D's var vel det store høydepunktet. Deres 'Banana's Foster Cheesecake Bites er farlig gode ....

    [​IMG]
     
    Fnate liker dette
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Skedsmokorset. Holder på å pakke til turen over dammen til @tommy777's Chicago og Microsoft-konferanse. Har også klart å sjekke inn online og fått plass i 2. etasje på 747'en som skal bringe meg over dammen. Førstereisegutt på business, så jeg gleder meg som en liten unge til å oppleve alle "perks" dere andre skriver om. Jeg er definitivt ikke godt vandt med luksus, så alt som er bedre enn kjøpevann og tørre kjeks er luksus for meg. Noen siste tips på veien fra dere erfarne BA-entusiaster?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Må nesten komme med en oppdatering på hjemreisen. Sitter nå på Sola og tar en kald pils i den velbenevnte Brisen Bar og sjelden har jeg sett så lite folk her på en fredag ettermiddag før. Det måtte vel ha vært 17. mai i fjor da det var enda færre. I dag er i alle fall baren (delvis) åpen om ikke annet!
    Nå er det SK4038 til Oslo som er neste etappe på reiseruten og satser da på at det er like rolig på Gardermoen.

    Skål!
     
  4. Travelmate

    Travelmate Guest

    Har aldri flydd BA business, men mange andre. Slapp av, nyt livet og servicen, husk å si 'may I have...' og 'please' så går det deg godt!
    God tur!
     
    Kjakan liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tøft. Her kommer noen last minute tips

    - Det er obligatorisk å raide Club Kitchen midtveis i turen. Ned trappa og til venstre.
    - GT'en skal inneholde Tankerray. Ikke Gordons. Om du er i tvil, be om å få en av hver
    - Divideren mellom deg og sidemann kan være oppe hele tiden, unntatt under safety demo.
    - "Do you mind me bringing the screen up?" spør man sidemannen, og smiler. Men man risikerer ALDRI å vente på svar.
    - Om de kaller deg "dahlin'" så ikke vær redd. Det er helt normalt og du har ikke vært utro
    - De har is i loungen på LHR. Velg alltid (!) Galleries South. Isen finner du innerst til høyre etter innsjekken.
    - Med mindre @Ida eller @Bizflyer er med så er det ingen som myser ut over Grønland. De har gluggene nede fra Wales til Short Final

    Jeg tror dette er det viktigste. God tur ;)
     
    SASDC8, vegardg, Jørgen and 2 others like this.
  6. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg trodde dette var en helt spesifikk fordel for det statusnivået jeg til en hver tid er på.
     
    Fnate liker dette
  7. Travelmate

    Travelmate Guest

    Og ettermiddag fra Bangkok og Shangri La. Har bare sett resepsjonen og rommet så langt, men så langt virker dette som en gammel storhet som ikke har hengt 100% med i svingene og fått ut tepper som lukter litt etc. Skal gjøre hotellet i dag og i morgen, i tillegg til at jeg skal se på en del andre hoteller i morgen.
    Vietnam Airlines til Bangkok var bra! På en time greide de å servere varm lunsj til oss på business og det var sjampis før avgang. A321 var et behagelig fly når man sitter framme, langt foran motoren :).
     
    Travellingalf liker dette
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke mange sjelene i SAS First i dag...

    image.jpg
     
  9. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Bergen. Nyter en Cola på terrassen i sol og regn. Aas fatøl i kjøleskapet, men kona raidet Brødbakerne for boller og kanelboller før hun vendte snuten vestover:D.

    Synes den blå blå regjeringen skal avskaffe 1. Mai Asap. Så kan vi få regjeringsskifte eller de blå blå kan ombestemme seg 2. Mai om to år. Eller er det noe skuddår innimellom her?
     
    Royal liker dette
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så ble det kveld her i sør også. Og jeg har fått sjoppet litt selv om det er helligdag.
    Har til og med fått handlet på polet selv om det er stengt.

    I dag kom nemlig oversikten over prisnedsettelser i mai. Dvs utsalget. Har gjort noen kanonkjøp.
    Så her finner du oversikten: http://husetsvin.blogspot.no/2015/05/vin-pa-tilbud-i-mai-2015.html#.VUOv0JNqP0y

    Men skynd deg å bestille for de går fort tomme!!

    Dagens beste råd fra meg!
     
    SASDC8 and Royal like this.
  11. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for godt råd, fikk akkurat svidd av et par lapper
     
    Bizflyer liker dette
  12. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Tusen takk @Bizflyer! Akkurat det jeg trengte for tenke på noe annet enn hoste og annen dritt :) Vinkjelleren får etter hvert 20 nye innbyggere! Skal feire med en god whisky tenker jeg, for den gruser alt som heter hostesaft på alle måter :)

    Ha en super fredagskveld!
     
    Travellingalf and Bizflyer like this.
  13. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Drar opp denne gamle tråden jeg. Var du fornøyd med dette hotellet? Skal en tur til Delhi utpå våren, og trenger hoteltips - gjerne CC.
     

Del denne siden