Kjøpte 4 Rimowa first class kits på et svensk reiseforum. Han bor i Malmø og jobber i Køben. Noen som kan ta med? Ingen hast. Fremlegger kopi av pass og tar fullt ansvar. Gå gjerne på rødt og vis bekreftelsen fra meg og selger. Karma er gøy!
Jeg har trolig 100 legs i intnl F så been there done that. Også spandert dusinvis av longhaul intnl F på extended family. Har gitt bort haugevis (type mange hundre) amenity kits, inkl en bunch av Rimowa kits- som er velegnet som gave. Så deg om det Men siden jeg ikke har svømmediplom kanskje jeg bør kjøpe det Forsvinner vel i mengden da jeg er blant de mest dekorerte nordmenn uansett. Sånn er livet i krigen. Speaking of UA vouchers. Rop ut ved behov. Har en liten bunke til. Og tråden er et wild shot, uten stor viktighet basert på det andre vellykkede eksperimentet.
Sjekk ut GoMore, dansk nettsted som kobler sjåfører med passasjerer. Har selv brukt det for å sende ting mellom Køben og Oslo.
Dette har løst seg takket være @grisefod Ha en fortreffelig dag alle sammen- og husk- hjelp den gamle damen over gata i dag