Jeg har en flaske vin jeg "vant" på auksjonshuset Bruun Rasmussen i København jeg gjerne skulle ha fått fraktet hjem. Jeg ordner med frakt til hotellet ditt, og du får den nette sum av 500 kr for det ærefulle oppdraget. Jeg holder til i Oslo-området og møter gjerne opp hos deg eller et annet sted for å hente flasken. Send meg gjerne en PM.
Skal dessverre ikke til København, men takk for «tipset» om det auksjonshuset! Jeg så på historikken der at det var veldig mye bra Italiensk rødvin til salgs der! Blant annet en 3 liter med Ornellaia og en 1,5 liter med Quintarelli. (Begge er blant mine største favoritter) Er det lov å spørre hvilken vin du kjøpte? Du har kanskje tenkt på det, men hvorfor ikke like godt ta en MR til København? Du er jo godt på vei til en billett med 500,-
@Satyv - Det ble en 1990 Vintage Dom Perignon (Birthyear). Mye bra vin som blir solgt der, så det er absolutt å anbefale. De oppbevarer vinen lenge, dersom du ikke har mulighet til å ta turen. Dessverre så strekker ikke tiden til, eller hadde jeg selvsagt tatt en t/r Køben