Jeg og fruen skal til Australia i april og har en CT inne som er bestilt. Men i disse SQ dager og mulighet til å booke first med dem har jeg også lyst å forsøke meg på det Jeg ringte sas nå for å be dem å sjekke ledige seter for å holde av til i morra, men de var ikke særlig behjelpelige... Problemet mitt er at jeg jobber netter på sykehuset og skal på nattevakt i natt. Får ikke ringt kl 9 da jeg sover og må sove helt til jeg skal på møte kl 14, rekker heller ikke å ringe da. Jeg vil heller ikke involvere fruen da dette er en overraskelse, hun tror vi skal fly økonomi;-) Er det noen som har mulighet til å ringe så tidlig som mulig i morgen tidlig etter Tallin har åpnet og sjekke for meg? Jeg gir selvfølgelig en liten belønning for dette Send meg en mld hvis noen er så snille så kan jeg gi mere info der ang ruter.
April er jo litt fram i tid, samtidig ikke lenge til, de fleste booker SQ på fremtidige turer et stykke fram i tid, så jeg tror ikke det byr på problemer om du bestiller selv om par dager når du får mulighet. Byr jo på masse potensielle hazzle om andre bestiller for deg, må ta hensyn til fleksibilitet på dato, utregninger på nye skatter og avgifter, kredittkort nummer, sikkerhetskode mm... mye ansvar.