Folkens, jeg røyk på en Trondheimstur jeg. @lMartin gifta seg i Canada sist helg og er hjemme i Trondheim denne helga. Dette må jo feires, så hvem vil ha noen glass?
Gratulerer @lMartin ! Ganefukting i Trondheim skjer på regelmessig basis, så hvorfor ikke denne helgen også? Kalenderen ser ganske tom ut, men skal dobbeltsjekke om jeg ikke har glemt en avtale. Hvor treffes vi og når?
Har ikke lagt en eneste plan annet enn at jeg lander på Værnes 14:40 og har fått en suite på Clarion Grand Olav, så etter en polferd inviteres det til øl og champis der, så ser vi hva kvelden bringer? Lørdagen er helt åpen
Jobber til 1530…..så hjem, dusj og buss….. ETA : så raskt som mulig etter førnevnte.. Sørg for glass og isbøtter…
When and where? Har neppe noe fornuftig å gjøre på jobben i helga og familien er på ferie. What else should one do?
Dette må være smittsomt.. Røyk visst på en tur jeg også Ankommer ikke før 21-tiden i kveld da, men det er vel muligheter for et glass eller tre da også..
Hva med et besøk på Spontan Vinbar....? Mye snadder der..: https://starwinelist.com/storage/wine_lists/1104/spontan.pdf?1667301203
Noen av oss har et feriebudsjett å ta hensyn til, så @lMartin har egentlig bedt oss på nudler og karsk. Men det er selvfølgelig mulig vi lar oss rive med på et glass sprudlevann også..