Nordic Choice - Siste nytt: Lifetime Gold/Platinum

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Misterix, 08. mai 2017.

  1. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Vi introduserer LIFETIME og Upgrade by points:

    Å toppe medlemsnivåene GOLD og PLATINUM med LIFETIME er vår måte å takke våre aller mest lojale medlemmer på. Og vi gjør det enkelt. Dessuten kan du få høyere medlemsstatus basert på opptjente bonuspoeng!

    Gold = 500 000 poeng
    Platinum = 1 000 000 poeng

    Link

    Edit: Bruk av Nordic Choice Club MasterCard teller tydeligvis også mot status. 10 poeng pr 100 kroner: Link (kortet gir også automatisk Silver medlemskap + 3000 poeng første gang man bruker kortet).

    Edit 2: Du får 10 000 ekstra bonuspoeng første gang du betaler med kortet.*

    *Gjelder kun for nyopprettede kort og ikke dersom du har hatt et Nordic Choice Club MasterCard de siste 3 årene. Link
     
    Last edited: 08. mai 2017
    Oddvar and Baldrick like this.
  2. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Drar opp denne gamle tråden, da jeg sitter og funderer litt. Er det noen som har sett seg ut den mest effektive måten å oppnå lifetime gold på?

    I korona-tid har vi brukt nordic choice en del, og madammen er vel på rundt 60.000 poeng og jeg selv er på 45.000. Det kom jo litt ekstra bonus i starten så det er neppe realistisk å klare lifetime gold før om 10-15 år i dette tempoet, med mindre vi finner en smartere måte. Er ikke i mot å jobbe for saken altså, men hadde jo vært kult om man klarte det på f.eks 5 år.

    Har Nordic Choice Mastercard begge to, og både Payr og Billkill.

    Vi er begge gull, så jeg ser vi kan få 20% ekstra bonuspoeng og 10% ekstra for booke med app/på choice.no, og kombinert med doble bonuspoeng-kampanje (hvis det dukker opp igjen) er vi raskere der?
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,471
    Bonuspoeng:
    293
    Viatrumf hjelper meg i riktig retning iallfall.
     
  4. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Trumf/ViaTrumf er veien å gå. :)
    Jeg er "bare" 120k poeng i fra Lifetime Gold, mye takket være Trumf. Og det på litt over 1,5 år. Har vekslet mellom SAS og NC overføring etter behov. I tillegg hanket jeg inn en del poeng med Payr den gang da det var et alternativ. Nå som BillKill/Amex har seilet opp som en mulighet (hvis det da ikke allerede er skutt ned av Amex..:eek:), ble det en del ekstra poeng til NC forrige mnd. :D
     
  5. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,822
    Bonuspoeng:
    113
    Med uhorvelige mengder EB på konto, fri forlengelse av EBD, en nylig ankommet verdensborger i hus, pandemi og generelt usikkerhet rundt reiseaktivitet fremover, gikk jeg over til NCC MC som hovedkort i fjor høst. Jeg stanset også automatisk overføring fra trumf til EB, og benyttet trumf til å sikre meg NCC Platinum forrige periode.

    Nå når verden begynner å normalisere seg igjen tenker jeg å gå over til Amex og Saga MC igjen, slik at jeg sikrer meg en årlig CT og vedlikehold av EBD. Så kjører jeg nok primært trumf og BillKill via NCC MC mot NCC, og satser på at det er nok til å runde 100k poeng i året og løpende Platinum frem til lifetime om en syv års tid ;)
     
    Upsaker liker dette
  6. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Kodes ikke BillKill som kontantuttak ved bruk av NCC MC?
    Brukte kortet til Payr og til påfylling av Revolut til kjøp av valuta. Måtte deretter dokumentere Revolut bruk til SEB og fikk redusert den grensen til 5K/mnd. :confused: Ga opp å bruke kortet til annet en småting etter dette..
     
  7. SuperVC10

    SuperVC10 Medlem

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg passerte 500.000 poeng tidlig i år, men har ikke fått e-post om at jeg har oppnådd lifetime gold. Har noen andre fått det?
     
  8. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Ville ha spurt kundeservice.

    Telleren på hjemmesiden er jo fortsatt i drift, og vilkårene er ikke endret for lifetime kortene.

    Tok vel en knapp uke før jeg selv fikk mail fra dem.
     
    SuperVC10 liker dette
  9. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    695
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ble Lifetime platinum for 2-3 uker siden. Ikke hørt noe fra de.
     
    SuperVC10 liker dette

Del denne siden