Vi innfører midlertidige endringer i
Norwegian Reward-programmet.
Pause av fordelene i Reward-programmet under rekonstruksjon
Norwegian Reward sine tjenester til Norwegian vil bli satt på pause mens Norwegian gjennomgår en rekonstruksjon. Reward- medlemsskapet ditt vil fremdeles være aktivt, men i pausen vil det ikke være mulig for Reward-medlemmer å opptjene eller bruke CashPoints eller Rewards når man bestiller reiser med Norwegian (flybilletter, ekstra bagasje osv.). Du vil fremdeles ha mulighet til å tjene CashPoints med våre andre Reward-partnere.
Etter pausen blir det en mulig begrensing på bruk av CashPoints
Når pausen er over vil du igjen kunne tjene og benytte CashPoints og Rewards på Norwegian sine produkter og tjenester, men vi reserverer oss retten til å begrense bruk av CashPoints som betaling inntil virkningene av pandemien avtar og Norwegian kan returnere til en mer normal drift.
Forlengelse av varighet på CashPoints og Rewards
Vi forstår at disse endringene, i tillegg til den pågående pandemien og myndighetenes reiserestriksjoner, ikke gjør det mulig å tjene og bruke CashPoints og Rewards som normalt. Derfor vil vi gi alle våre medlemmer muligheten til å utvide varigheten på alle CashPoints som utløper 31. desember 2021 med ett år. Det vil komme mer informasjon om dette.
Gyldigheten på opptjente Rewards har vært fryst siden i fjor, samtidig som antall flyvninger man trenger for å kvalifisere for Rewards er nedjustert, og dette vil fortsette videre.
Norwegian Reward er et transparent lojalitetsprogram, noe det skal fortsette å være. Vi kommer ikke til å devaluere CashPoints (ett CashPoint tilsvarer fremdeles én krone), og vårt mål er å gjenåpne Reward så fort virkningene av pandemien avtar og Norwegian kan returnere til en mer normal drift.
Vi forstår at dette kan være frustrerende for medlemmene våre som gjerne vil benytte seg av Reward-programmet, og vi beklager ulempene dette medfører.
Vi kommer til å oppdatere våre medlemsvilkår med alle endringer
Vis alt...