Norwegian tilbudstråd 2019

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Avixlo, 14. jan 2019.

  1. tobbens

    tobbens Medlem

    Innlegg:
    104
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    Eller mulighet for Trippeldipping via Viatrumf ?
     
    rudigerscat liker dette
  2. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    I dagens luke i julekalenderen kan du få 3 måneder med aftenposten digital for 100kr, og du tjener 300CP.
    Ganske bra tilbud.
     
  3. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Fintfint tilbud.

    Vet du eller andre om det lar seg gjøre å inngå abbonnement, si at det skal sies opp ved utløp av den perioden (f eks allerede i dag), eller er man da avhengig av å si det opp på dagen nøyaktig 3 mnd fra nå, for å få de 300 CP (ihht villkårene) og for ikke å havne over på månedlig fornyting?
     
  4. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Når jeg betalte for abbonementet tror jeg det sto at man fikk utbetalt cashpoints innen 10 dager. Så du trenger ikke å binde deg lengre enn det.
     
  5. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Da har jeg fått utbetalt cashpoints fra aftenposten og dagbladet, og sagt opp begge i samme slengen.
     
  6. sopranoss2

    sopranoss2 Medlem

    Innlegg:
    150
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg ser man framtil 13.januar kan tjene en brukbar mengde cash points hvis du bestiller hotell hos Rocketmiles, som samarbeider med Norwegian. Opp til 1000 CP faktisk hvis man er ny kunde. Noen som har erfaringer med å tjene CP gjennom Rocketmiles, fungerer det greit?
     
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Brukt det et par ganger for en del år siden og fungerte bra. Poeng på konto et par dager etter oppholdet
     
    sopranoss2 liker dette
  8. DamnStraight

    DamnStraight In ebretro we trust

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    18
    Kan melde om at en hyggelig dame fra Talkmore ringte meg i forrige uke og fortalte meg at jeg hadde vunnet denne telefonen. Jeg ante først ugler i mosen. Men etter å ha fått epost på det samme, viste det seg å være riktig :eek:

    De var til og med greie nok til å la meg betale mellomlegget til en dyrere tlf :)

    Sitter nå med flunka ny iPhone 11 Pro 256GB til nette 1890 kr og er litt forfjamset over å ha vunnet en såpass stor premie :)
     
    chrt, RescueMe, Misterix and 13 others like this.
  9. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    113
    Til dere som hoppet på tilbudet med 1300 cashpoints i julekalenderen til Norwegian: Kom poengene samlet? Jeg har foreløpig kun fått 500 cashpoints. Jeg vet at ekstrapoeng kommer som en egen transaksjon hos noen leverandører, så jeg lurer på om jeg skal avvente litt før jeg kontakter kundeservice.
     
  10. Frink

    Frink Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Tror ikke jeg har rundet det "to fulle faktura"-kravet(?) ennå, men forventer 1300 cashpoints inn i nærmeste fremtid :)
     
    freddyen liker dette
  11. jensen09

    jensen09 Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    kan bekrefte at alle poengene kom samlet for meg og fruen. Hun fikk poengene i januar, og jeg fikk mine nå for to dager siden :)
     
    freddyen liker dette
  12. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    113
    For min del kom poengene 5. februar, 4 dager etter jeg mottok første faktura. Det kan ha sammenheng med at jeg betalte regningen med Mastercard samme dag. Jeg hadde portering til Talkmore 31. januar, så det gikk ganske hurtig. Hadde bare beløpet vært korrekt.

    Jeg får fyre løs en melding til kundeservice. Jeg har en mistanke om at kampanjen egentlig kun var ment å vare ut 2019 og ikke til og med 1. januar 2020 slik vilkårene var beskrevet. Jeg tok dessverre ikke print-screen.
     
  13. DamnStraight

    DamnStraight In ebretro we trust

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    18
    500 kr er den "vanlige" norwegian kampanjen. 1300 kr kampanjen varte til og med 31.12.19. Altså dersom man bestilte abonnement den 31.12.19 fikk man 1300kr i bonus. Dette gjelder selv om man ikke tok i bruk abonnementet før i januar.
     
  14. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har tatt print screen av tilbudet? Jeg mener at det varte til og med 1. januar, men selvfølgelig veldig urutinert av meg å ikke ta kopi av vilkårene.
     
  15. sopranoss2

    sopranoss2 Medlem

    Innlegg:
    150
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    18
    Bestilte før jul og har betalt to fakturaer. Tok kontakt på chat og etterlyste, fikk beskjed om at poengene ville komme inn i midten av mars...
     
    Frink and Shyneno like this.
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Det er litt for sent å lage lage tilbudstråd for 2023 så jeg bruker denne.

    Få 24 % rabatt på alle flyruter og hotell
    Vi feirer selveste julaften med å ha alle våre flyruter og hotellrom på salg. Planlegg en ferietur denne våren med familie eller venner, med 24 % rabatt. Vi ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Bestill flybilletter (Norwegian)
    Bestill hotellrom (Strawberry)
     
    Are liker dette

Del denne siden