NTE (strømavtale) + ViaTrumf

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Gullars, 04. mai 2018.

  1. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    544
    Bonuspoeng:
    93
    Noen ganger blir poengene utbetalt uten at den står som "bekreftet" over tid. Men jeg har stadig ikke mottatt poengene, og bestilte for flere mnd siden, så begynner å bli litt utålmodig nå.
     
  2. kimenge

    kimenge Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Ja men synes ikke det er innafor når dem skriver at det skulle ta 90 dager også bare endrer dem på det. skaper jo usikkerhet om dette er svindel eller ikke. Når man valgte strøm avtalen tok nok mange trumf bonusen i betrakning da dette ikke er den billigste avtalen tilgjengelig uten bonusen. Begynner nå tvile på om bonusen kommer eller ikke.
     
    Kaffen liker dette
  3. kimenge

    kimenge Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hvilke dato bestilte du?
     
  4. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    544
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bestilte 10.05, det ble registrert på ViaTrumf dagen etter og abonnementet ble aktivert 25.05.
     
  5. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,111
    Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    Min bindingstid (3 måneder) med Fjordkraft går ut 13.9. (fra 13.6.). Kan jeg bestille i dag eller må jeg vente til neste uke? ikke at jeg får bruddgebyr med Fjordkraft.
     
  6. Condictio

    Condictio Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    En annen ting som er viktig å peke er at NTE erkjenner at salget kommer fra Viatrumf. På min faktura så står det spesifikt "Produkt - Viatrumf Strøm". Så de har egentlig ingen grunn til å ikke utbetale trumf ihht avtalen...
     
  7. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,111
    Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
  8. chudtwa

    chudtwa Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    Du kan fint bestille i dag, evt. be om utsatt oppstart fra NTE slik at det automatisk trer i kraft den 13/9.
     
    TElg78 liker dette
  9. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,111
    Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    Først mp dessverre lenken fikses...
     
  10. MrPutter

    MrPutter EBG

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Må innrømme at jeg nå er lei av hele NTE/ViaTrumf opplegget. bestilte strøm 25/5 og enda er ikke det kommet noen trumfkr. Har sendt en purremelding til NTE på messenger så får man se hva de svarer.

    -=MrPutter=-
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,867
    Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg sendte først mail for å høre når det kom, da sa de 3 måneder etter bestilling.

    3 måneder etter bestilling sendte jeg ny mail. Da var svaret 3 måneder etter oppstart på strøm. Det er på fredag, så da blir det "spennende" å se hva som skjer.

    Men, jeg har lært av tidligere bruk av Viatrumf at ting tar tid! Og at det kommer frem til slutt.

    Men alle kan jo begynne å sende mail, så kanskje det skjer noe?
     
  12. Crom83

    Crom83 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Må i så fall sannsynlegvis skuffe deg... Eg har hatt strøm i over 3 mnd, men fortsatt nada. Sender mail!
     
  13. leifodegaard

    leifodegaard Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    De svarte 3 mnd til meg også - men nå har det gått mer enn 3 mnd. Sender purring.
     
  14. kimenge

    kimenge Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hei
    Da har jeg snakket med kontaktperson hos NTE som har med viatrumf å gjøre. De har noen oppstartsproblemer i henhold til VIAtrumf. Men hun bekrefter at man vil få bonusen og beklager at det har tatt lenger tid en oppgit. Hun ville se om hun kunne komme hit på forum eventuelt få sendt ut noe informasjon til kundene om dette.
     
    1884derby, veeegard and holmen like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,867
    Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Informasjon til kundene er jo aldri feil..
     
    jgroneng and kimenge like this.
  16. MrPutter

    MrPutter EBG

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har vært i kontakt med NTE på messenger i dag og de beklaget virkelig at dette har tatt lengre tid enn forventet. Samtidig opplyste de om at pengene skal være kreditert innen fire uker. De opplyste også om at det vil gå ut en sms/mail til de berørte! Så får vi se....

    There is hope in a hanging snore :D

    -=MrPutter=-
     
    Last edited: 11. sept 2018
    veeegard liker dette
  17. leifodegaard

    leifodegaard Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Er det noen her som har fått Trumfbonusen hos NTE eller har fått sms/mail som de lovte? For min del har det gått mer enn 3 mnd siden strømavtalen trådte i kraft, men ingen informasjon fra NTE. Oppfordrer alle til å mase på NTE.
     
  18. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg forsøkte det (flyttet til NTE i mai) men fikk beskjed om at jeg måtte ta det med ViaTrumf...
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,867
    Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fått to forskjellige svar fra samme kundebehandler hos NTE..
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,310
    Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    Helt klart, det er bare å holde seg unna NTE.
     

Del denne siden