Jeg flytter ut av leiligheten 1 november da vi har solgt den og har hatt NTE ViaTrumf siden 15 juli. Mon tro om jeg får trumfkronene...?
Jeg meldte sak til Viatrumf forrige uke, og fikk følgende svar: «Vår samarbeidspartner er i kontakt med nettbutikken vedr. denne saken. Forhåpentligvis vil saken bli løst innen rimelig tid.»
Nei ikke enda. Er såpass oppgitt at jeg svarte "ja" på en win back telefon fra Fjordkraft i helgen under forutsetning av at det kom poeng på kontoen ved skifte tilbake dit. Og jaggu..... De kom opp med 5000 og det er jeg fornøyd med. Så får vi se hva denne NTE - ViaTrumf misèren kaster av seg etterhvert. Om det blir noe...... -=MrPutter=-
Er det mulig å bestride sist mottatte faktura med bakgrunn i at dem ikke har overholdt avtale med poeng innen 90 dager? kansje hvis vi alle gjorde dette så skjer det noe?
Vi kan sende mail til kundeservice i NTE og si at vi ikke betaler flere faktura før de innfrir sin del av inngått avtale.
Fikk mail fra kundeservice i dag hvor de beklager at det har tatt så lang tid. De skal ha møte om saken på fredag og vil komme med informasjon etter møtet.
Jeg fikk mail fra kundeservice i dag jeg også og de mente jeg måtte ta kontakt med ViaTrumf (eller ViaTrump som de skrev), da det var de som utbetalte pengene.
Ring til Det Hvite Hus og si at du skal snakke med "The General Manager", og krev inn Trump-bonusen din!
Mitt kjøp er avvist Eg flytta frå bustaden mindre enn to mnd etter inngåing av avtale, men eg sjekka med NTE i forkant om det ville vere brudd på avtalen. Det sa dei at det ikkje var, så klager på denne.
Mitt kjøp er endelig bekreftet. Håper poengene blir overført fort, ellers blir det flere klagemail til viatrumf.