Når en hel haug av videoene starter med "The most horrible..." etc, så greier ikke jeg å ta det seriøst. Er det i antall videoer du mener han er topp 20? Jeg har faktisk sett en del av videoene hans og kødder ikke.
Norwegian svarte nei på dette, men om det var korrekt svar fra kundebehandler eller ikke er jo ikke godt å si.
SAS sparker folk fra rad 20 i SAS Plus da jeg ringte inn og spurte om jeg kunne få sete med bassinet.
Kjenner ikke Norwegian sine prosedyrer på dette, men om du fikk nei til svar høres dette svært merkelig ut. Hos alle Star Alliance selskap vil du få infantsete til tross for at det sitter noen der fra før.
Mulig det høres merkelig ut, men det var det vedkommende kundebehandler skrev til svar. Om svaret var korrekt i henhold til DYs prosedyrer er jo en annen sak.
Nå holder de på å sende jomfruflyet ned til Bali så showet på Istanbul Flyplass er i gang med denne 787-9 maskinen, ruten åpnet forrige uke fly dette flyet ned, kun med åpen økonomi av alle ting men nå åpnes Business Cabinen så nå står jeg pakket og klar, så da er det bare å følge med her, for fra i morgen rundt lunsjtider for dere så begynner rapporteringen fra denne reisen
Skrev til de på norsk først, fikk svar på engelsk. Så skrev jeg på engelsk etterpå. Tror det er best enn å stole på at Google translate skal klare å oversette riktig...