Jeg ligger også i epost korespondanse med Herr / Fru Buket, på den nevnte eposten Foreløpig insistere hen på å flytte på setene på den andre TK flighten min på billetten og ikke den jeg ber om. 5 e-poster senere har jeg nå påpekt enda mer tydelig at det er dreamliner flighten jeg vil ha seter ordnet på. Oppdatering følger......
Jeg holder på med AKKURAT det samme, og samme personen. Med mindre alle ansatte hos Turkish heter Buket. Han endret første turen min som ikke skulle endres og satte meg på ned fra rad 2 til rad 6. Så kan jeg heller ikke endre tilbake. Opp i ringa nå Buket
Ser ut som det blir tilbake til 2D og G på meg. Flyet er også nå helt fullt plutselig hos Classic SAS
Jeg regner med at Buket er et felles navn for felles svar på div e-post. Det er derfor jeg tillater meg å humre litt av navnet
Så da er reisen unnagjort det reisebrevet TK Biz 787-9 er ferdig. Det svarer på noen spørsmål som er gjort på denne tråden, så absolutt vært å sjekke tråden fra mi reise DPS - IST i den nye kabinen
Joda Etter e-post nr 7 får jeg denne Det betyr at Turkish på Gardermoen har samme tilgang til å booke seter som jeg/vi har gjennom SAS classic. Så da holder jeg på vinduseter på rad 2 og håper at F raden blir sluppet på et tidspunkt og at jeg ser varselet før resten av folket på denne flighten.
Hos meg så ser det slik ut på Classic SAS: Mens på expertflyer ser det slik ut: Jeg har ikke sete på SAS sine vanlige sider. Burde jeg ta en ny runde med inspektør Bouquet?
Gikk inn ca. 36 timer innen avgång men fikk ikke endret da. Ca. 16 timer innen avgång sjekket jeg igjen å da fikk jeg endret. Får se om det er samme på turen hjem.
Ser ut som att dem slipper på det ca. 23 timer innen avgang. Fikk logget på og endret til 1 E/F nå på turen hjemover.
Da fikk jeg mail fra TK at problemet med booking er fikset, og at vi har fått EF seter T/R Edit: Dette er tur i feb 2020 Dear Mads, Problem is now fixed. I have booked for you seats 3EF on both of your flights with B789.
Jeg sendte mail å spurte om hvilke seter de hadde tilgjengelig og fikk svar at de hadde problemer med E/F men at de kunne booke 4DG. De booket DG men, spurte om når E/F ville bli ledig, de viste ikke. Nå 2 uker etter fikk jeg mail: Thank you and have a nice day George Dragos Balmus ________________________________ Oslo Customer Center Gardermoen Int. Airport Departure Hall - NORWAY | T +47 64 82 05 34 | Call Center 24/7 800 40 849 [email protected]