Hei. Jeg lurer på om noen kan hjelpe med med å finne ut om SK0907 14.07.15 er med ny eller gammel kabin. Samme gjelder for SK 0926 19.07.15
SK 907 er satt opp med A333, så ny kabin. SK 926 er satt opp med A343, ikke ny kabin. Husk at endringer kan skje inntil flyet er i lufta.
Bare hyggelig. Glemte å nevne at SK907 og 926 er komplett utsolgt i Go, Plus utsolgt på 907 og få igjen på 926, Biz er nesten full på 907 og litt bedre på 926.
Takk for svar! Skal til Tokyo i februar 2016, Er det sannsynlig at den ruten vil ha oppgradert materiell?
Av nyskjerrighet, hvordan finner man ut hvilket fly som er planlagt på aktuelle flighter? Skal selv fly SK907 OSL-EWR den 20/7 & 27/7.
Reg på planlagte flygninger henter vi i interne systemer, men kvelden i forveien kan du se det på "er flyet i rute" på wf.no ExpertFlyer gir deg flytype som er planlagt, men ikke reg.
Drar denne opp av dypet... SK963 ARN - HKG 5.nov.... jeg får beskjed av sas kundeservice at dette er gammel kabin men jeg får ikke det til å stemme? Noen som vet 100%? Står jo A330-300
SAS Kundeservice er litt forvirrende Står A333 på expertflyer også. Og etter hva jeg vet så har vel ikke SAS noen A333 med gammel kabin Og siden dette er til HKG så er vel dette trolig den nye A330-300E?
Ja det er nye, førstemann jeg snakket med sa det var gammel - andremann sa det var den nye og jeg sjekket seatmap... det er 1-2-1 i business.
Fikk oppgradert til biz nå nettopp på sk935 cph-sfo med avreise 19.12.17. Når jeg skal velge sete er det 2-2-2 config. Jeg trodde alle kabinene var oppgradert nå? Noen eksperter som kan fortelle meg hva som skjer? Har gledet meg lenge til nye sas biz, kjipt hvis det ikke blir denne gangen
Alle bortsett fra "backupflyet" LN-RKP. Det fløy t/r CPH-SFO på fredag også, så det kan virke som det skal fly på tirsdag også.
En jente på chaten sier at dette 2-2-2 flyet er nytt, og har oppgradert kabin. Hun sier at SAS kun har et fly som ikke har oppgradert kabin, og at dette settes inn der det er problemer med andre fly, men forsikrer meg om at jeg har ny kabin. Finnes det 2-2-2 med ny kabin?