Nei, men har du Gmail så tror jeg du kan bruker [email protected] det fungerer for Gmail, men om SAS godtar vet jeg ikke.
Velg uansett annen epost og telefonnummer enn din egen konto! Fikk masse kluss med det når SAS la om til å matche telefonnummer og EB nummer, da jeg da ble matcha til min statusløse datter når eg prøvde å ringe inn.
+1 til svaret fra @Teletori om å lage en egen epost til hver av de og bruke til registrering. Bruk også deres telefonnr, så det ikke blir noe kluss om hvem du er når du ringer kundeservice. Du kan jo sette opp forwarding til din egen adresse da. (Også greit å sette opp annen epost for passord recovery).
Noen som sliter med etterregistrering av flyreiser? Jeg fyller ut skjemaet på nett, men ingenting skjer når jeg trykker på den blå knappen vist under:
Jeg prøvde nettopp. Klarer å trykke på knappen, men får bare feilmelding og beskjed om å prøve igjen senere.
Ja, og det er fortsatt ikke fikset. Fikk beskjed at det er sendt over til IT avdelingen… Går utrolig treigt! Er det Widerøe du sliter med å registrere?
Fikk svar fra diamantmailen at det er sendt videre. Etter 2-3 uker igjen fikk jeg svar at beklager, vi har problemer og for ikke registrert for øyeblikket. Vi håper det snart løser seg
Det tok 3 uker for meg å få poeng fra Widerøe. De kom automatisk 29 september. Kundeservice svarte 2 dager etterpå, 1 oktober «Jag ser dock att dina saknade poäng redan kommit in för denna flygning den 29:e september»
Det er vel problemer med det meste. Business as usual... De må jo tape mange millioner på alle disse IT problemene.
Hadde en reise med AF i en klasse som er 100% på avstandsmultiplikator og 0% på multiplikator for bestillingsklasse, er det ikke da så enkelt at nivåpoeng skal tilsvare antall miles man har reist? Nivåpoengene jeg har fått tilsvarer 50% av lengden på reisen i miles.
Det eneste jeg kan tenke på som gjør at du har fått en annen multiplikator er at du har sett på feil tabell. Marketing carrier bestemmer opptjening etter 1.9, så hvis du har kjøpt billetten av Air France må du bruke AF-tabellen, men hvis du har kjøpt billetten av SAS må du sjekke SAS sin tabell for partner codeshare. Har du funnet rett tabell så vil jeg tro du har fått feil opptjening og kan sende en mail til [email protected] og be dem rette opp
Ikke codeshare, og da skal det jo være denne som gjelder. Får sende en mail og høre hva SAS har å si.
Reisen OSL-AMS-EDI i KLM biz (booking klasse O) genererte følgende poeng i EB (bonuspts/levelpts) OSL-AMS: 1043/596 AMS-EDI: 875/500
Ja, enig. Returen var i booking klasse Z, skal bli interessant å se om det utgjør noen forskjell som det sies i opptjeningstabellen (%25).