Ny lounge på CPH: Regus Express

Tråd i 'Nyheter' startet av GinTonic, 12. mars 2015.

  1. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Regus Express åpner på CPH T3 i dag og kan testes helt gratis, sak på forsiden.
     
    Bizflyer liker dette
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønte ikke helt opplegget med fripasset ... skriv ut hvilken side?
     
  3. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Samme undring her. Tok et screenshot på telefonen og forsøker å vifte med det når anledningen byr seg, så får vi se om det funker.
     
    GinTonic liker dette
  4. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, den var litt vag..er jo ikke så mye å skrive ut. Men vil tro det holder å si navnet sitt i skranken siden man fyller ut personalia?
     
  5. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdater oss gjerne om hvordan det går;)
     
    mhsalv liker dette
  6. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Will do. Skal innom CPH på søndag, sjekker om det er åpent da (fant ikke åpningstider online...?). Kan jo være noen andre her inne kommer meg i forkjøpet.
     
  7. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Kan melde om at "åpen" er et relativt begrep, Regus Express var en stengt provisorisk byggeplass fremfor en duggfrisk og åpen lounge i dag. Når det er sagt så blir det sikkert fjongt når de får det hele skikkelig i gang - det så ut som loungene er delvis tatt i bruk, det var varer i kjøleskapet og det har vært noen i resepsjonen. Men i dag var den altså bom stengt. Vedlagt er noen bilder tatt utenfra (formatdisclaimer: Aner ikke hvordan BF-forumet oppfører seg på mobil).

    Heis opp landside ved ankomsthallen (Terminal 3), tror ikke det er mulig å ta trappen. Loungen ligger i 4. etasje.

    image.jpg
    Finfin utsikt til avgang- og ankomsthallen. Luftig og behagelig.
    image.jpg
    Chillestoler utenfor selve loungen.
    image.jpg
    Logo og greier.
    image.jpg
    Meget stengt dør.
    image.jpg
    Forfriskninger i (tidligere) SAS Plus innpakking, Strl XXXXXXXXL. Så ikke ut til å være hallelujautvalg, men sikkert greit.
    image.jpg
    Co-working = Mulighet for businessmøter og snekkerarbeide i skjønn forening.
    image.jpg
    Ser helt fint ut. Fin utsikt på bortsiden der.
    image.jpg
    Møterom.
    image.jpg
    Høydepunktet under mitt opphold (pun intended), nemlig utsikten.
    image.jpg
    Blir som sagt sikkert fint når det er ferdigstilt, satser på å besøke en åpnet utgave en gang.
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      768.3 KB
      Visninger:
      66
    GinTonic and Fly med oss like this.
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,235
    Bonuspoeng:
    293
    Mulig jeg tar feil, men mener jeg leste på hjemmesiden at de flytende forfriskningene kun består av alkoholfritt? Ikke noe stort tema eller problem altså, men det blir nok gode gamle SAS kantina på meg også i fremtiden om det stemmer.
    Men ellers ser det jo riktig bra ut! Kjekt med utsikt!
     
  9. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Takker for strålende tilbakemelding! Den var jo rimelig uferdig til å være annonsert som åpnet.. Antar du ikke fikk testet gratis passet heller?
     
  10. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Så ikke ut til å være noe alkoholservering, nei. Jeg så i alle fall ikke noe i kjøleskapene eller noen dispenserer. Men masse kaffe! Tror denne loungen blir mest attraktiv for København-baserte firmaer som skal ha korte møter med innreisede kunder eller lignende, ettersom det hele ligger landside. Sikkert også en fin løsning for ankommende med behov for en dusj eller forberedelsestid før møter.

    Nope, var ikke en levende sjel der, så gratispasset forblir ubrukt enn så lenge. Førstemann som besøker kan jo oppdatere tråden her :)
     
    GinTonic liker dette
  11. madsop

    madsop Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Prøvde meg der i går, men da var det framleis stengt og under oppussing/innreiing/etc. Folka i CPH-informasjonen verka overraska dei òg, og det byrja å sjå ut som om det nærma seg ferdig.
     
    mhsalv liker dette

Del denne siden