https://www.dn.no/reiseliv/kjell-in...-inn-og-utsjekk-akkurat-nar-du-vil/2-1-732299 Får håpe de kommer med et bra bonusprogram. Hvilke tanker har resten av forumet?
"Er du eksempelvis alene på tur med to små barn, litt tomme for energi, er hvile og en dusj klokken 12 å foretrekke før søndagsmiddag hos svigermor." står det i artikkelen. Tydeligvis har ikke hotelldirektøren små barn.
Spennende, men jeg tror de skal få det tøft i et konkurransutsatt marked. Hvis det virkelig blir slik at man kan sjekk inn klokken 9 på morgenen og betaler samme pris om man sjekker ut klokken 5 morgenen etter, blir jo dette spennende. Samtidig, jeg må bare si det... "skal vokse kraftig både i Norge og internasjonalt." He, he, det skal vel godt gjøres å ikke vokse kraftig når man starter fra 0. 100% vekst er jo uungåelig... Typisk selgerprat.
Kverulanten i meg rister, og når ein i tillegg har ein fot innenfor sal, så er det endå verre. 100% vekst av 0 = ? Men eg forstår poenget, men kverulanten i meg sliter verkeleg. Vurderer å ta det videre i krangletråden
[QUOTE="...Men eg forstår poenget, men kverulanten i meg sliter verkeleg. Vurderer å ta det videre i krangletråden[/QUOTE]