Heisan, Nå tror jeg ikke mine egne internett briller. Det har ikke vært noen nye QR special deals. Er dette på grunn av at jeg har nådd dere GOLD level ? Eller har de faktisk klart å fylle flyene ??
Har lurt på det samme selv, men nå dukket det nettopp opp nye flashtilbud i economyclass - eksempelvis 14995 til Bangkok... Selvsagt bare en trykkfeil - litt høyere opp står det at dette er businesspriser Men som deg har jeg lenge ventet på noen skikkelig gode tilbud - eksempelvis 2-for-1 i business, det er vel en god stund siden sist dette tilbudet kom.
Uff virker som dere sliter virkelig med I-landsproblemer når dere klager på at det ikke er tilbud i business *hele* tiden.
Sånn som dette flash-salget, fekk du mail frå QR om dette? Tidlegare pleide eg å få alle sånne tilbud tilsendt på mail, men etter at eg rota meg bort i å prøva å abonnera på det danske nyhetsbrevet i tillegg så har ting gått i stå.
Ja, jeg sitter og venter på neste 2-for-1, så jeg får lagt inn i hvert fall én, kanskje to, bestillinger til vinteren. Er det noen som vet om de bruker 787/350 til andre destinasjoner i Asia enn SIN? Jeg tenkte å ta vinterferien i KUL, men ser ut som om det kun er gammel business foreløpig, og det blir nedtur når en er godt vant til 787/350.
Joda, men var i BKK med A380 i april. Nå booket jeg HAM-LHR-HKG-KUL-LHR-HAM i BA First til 10 000,- i stedet, så da ble Qatar ditchet denne gangen.
Nei, får ikke lenger e-post om flash-salg jeg heller. Fant det på nettsiden, men det blir jo klønete om man må innom der hver dag for å sjekke..
Wow - det høres kanonbra ut. Og veldig billig! 10 000 for BA First - var det noe spesielt triks du brukte, eller fikk du et personlig tilbud? Hvis ikke bestiller jeg denne turen jeg også!
Her er det bare å følge med, @Robert H! Jeg pleier normalt å gå glipp av feilprisinger, men ble tipset denne gangen ... http://forum.bonusfeber.no/threads/ba-med-grisetilbud-fra-tyskland-til-bla-kul-og-bne-i-first.3849/