Helt riktig - men nå er det tomt for alt av E.C. Dahls og cider. Jeg tipper vi kun finner Carlsberg her når loungen er i ordinær drift.
Mon tro om den "gamle" på utland stenger etterhvert som en besparelse? er vel ikke vits å ha 2 lounger, spesielt om den nye er så mye bedre og blir brukt av nesten alle?
Insideflyers treningsgruppe Når blir den lansert? Med en fullprisbillett og litt kreativ ombooking av reisetid kan det nå bli onsdag etter jobben trening på SATS OSL. Eventuelt med ølsmaking etterpå som en kan joine om det frister mer..... For å være litt seriøs. Fredag har jeg en Brussels flight som er booket gjennom Lufthansa sine hjemmesider. Ikke noe problem å komme på besøk i loungen i følge SAS. Men hvis jeg ikke får sjekket inn via SAS appen før avreise kan jeg heller ikke booke tid på treningssenteret så da må jeg stole på at det ikke er fullt. Også et enda viktigere spørsmål. Er dusjene knyttet opp til treningssenteret? Eller kan en benytte/booke tid i dusjen uavhengig av forhåndbooket tid til trening? Eller er det bare meg som har tendens til å trenge en dusj når jeg har fløyet long-haul og skal rett på jobb?
De har dusjer i treningsrommet som er som en garderobe. Treningsrommet blir låst og åpnes ved å scanne før man går inn. Det er også egne dusjrom som blir låst og man må da få utlevert nøkkel.
Takk, det var akkurat svaret jeg er ute etter og SAS på telefon til loungen på OSL ikke kunne svare skikkelig på. Fredag bærer dem mot Japan med ANA via Brussel med BrusselsAirlines. Drar rett fra jobb for å sjekke forholdene på den ny loungen før kveldsflyet og da trenger kroppen en nøkkel til det nå nevnte dusjrommet Og god påfylling av Dahl sin IPA i kjøleskapet!
En liten digresjon. Skal ut å fly med Ethiopian neste uke. Jeg vet de bruker OSL loungen, men de er jo en *A carrier, så da får man vel adgang som EBG/D/P?
Jeg kom inn i SAS-loungen i april hvertfall. Og her er et omfattende bildegalleri av alle kriker og kroker i den nye loungen.
Ser unektelig ut som den beste loungen SAS har. Om det ikke er streik i morgen skal jeg i alle fall ta turen innom for å se. Ellers blir det rødnese på meg....
Forsøkte massasjen nå. Booket i appen og stilte på tiden. Digg og avslappende!! De har 20% rabatt nå i begynnelsen og jeg betalte 608,- mot normal pris på 760,- for 45 min. Anbefales
Det var heller ikke plass i den gamle innenlands loungen, men det har vært slik i mangfoldige år. SAS ønsker vel at lougnene er fulle? Men ikke overfylt