Vår utskremte reporter @Cecilie er i skrivende stund på Kastrup og overveier avdukingen av Erik Viking. Følg med i denne tråden og på vår Facebook-side og på Twitter for oppdateringer Her er en liten "teaser".
På bildet over ser man helt klart at setene er staggered, så ikke true 1-2-1, men det er vanskelig å se hvor trangt det er mellom radene på bildene.
Ser veldig bra ut. Kjempebra artikkel @Cecilie Blir spennende å teste den nye kabinen om en måneds tid!
– Har man sett First Class til Lufthansa er dette tett på, men her får man det til business pris. Jeg har ikke gjort noe med prisene våre ennå, men jeg vil vurdere å øke business-prisene når hele flåten er oppgradert. Jeg har aldri hørt at en ny iPhone blir billigere, sier Roald. Say whaaaaat?? Hva ER DET du snakker om? Nye SAS Business nesten like bra som LH F? På HVILKEN måte? Setene? Loungen (LOL)? Maten? Drikkevarene? Servicen? Bakkeproduktet? http://e24.no/naeringsliv/sas-ab/sas-oppgraderer-for-fullt-her-er-nyoppussede-erik-viking/23397259
Der mest latterlige som har kommet ut av gapet på Roald -- ever. Snakk om å trenge en reality check. Alle flyselskapets våte drøm er å øke prisene i premiumkabinen etter store investeringer. Det blir med drømmen, nytt produkt er jo bare catch up, særlig SAS som har ett utsarva produkt som er utdatert for lenge siden. SAS er jo dyrest allerede i dag. Av alle Business billettene jeg kjøpte i fjor var SAS alltid suverent dyrest.
Haha, kom inn for å poste samme sitatet som ovenfor etter at jeg leste artikkelen på E24. Jeg har fra bilder fått et meget godt inntrykk av den nye kabinen fra bildene jeg har sett så langt, men det er virkelig langt unna LH F. Hva han baserer det utsagnet på, må gudene vite. Må da være bilde av gammel F uten å ha lest om noe om selve produktet.