Får bare feilmeldinger når jeg går via linken eller direkte på SAS-sidene. Andre med samme problem? Har vært både i går og i dag med ulike browsere.
Dette er jo helt genialt! Nå får vi til og med disponert podens EB-poeng, og attpåtil bedre utnyttet de altfor mange CT'ene (tre!) vi har liggende. Endelig noe virkelig nyttig fra SAS. Mon tro hvilken virkelig forbedring de kommer med i retur, slik at balansen opprettholdes.
Ta kontakt med SAS... Det er alltid barnesykdommer i nye IT-løsninger, og det er sikkert ett eller annet i en av EB-profilene som inngår som gjør at det stopper..
Stemmer det at ved pooling av poeng så vil den samlede saldoen telle mot min status i SAS MC Premium, slik at jeg da får Fly Premium nivå basert på den totale poolen?
Nei. FP-nivået endres ikke med poeng fra andre i gruppa. Du øker kun det totale antallet poeng som kan brukes på å kjøpe Plus-bill. til Go-pris.
Det "Går rykter" om dette nå ja, men kommer helt sikkert til å bli rettet opp i ganske snart.. Ellers vil nok "alle" ha Business for Go i hele verden rimelig enkelt... C
Nei, FP-nivået er individuelt, jfr. svar jeg skrev samtidig med deg Men du kan, som nå, kjøpe en FP-billett for en annen person.
@holmen sitt svar på forrige side, om at dette gjorde underverker på Flypremiumkontoen, så tolket jeg det dithen at det hadde innvirkning på kontoen. Men da har jeg misforstått... Sorry! C
For å klare opp i eventuelle misforståelser: Flypremium-kontoen har ikke endret seg etter innføring av Point Sharing, det er EB-saldoen som har bedret seg.
Merk at hvis du har diamond og avbooker en reise med poeng som egentlig hadde gått ut hvis du ikke hadde diamond, blir ikke poengene refundert. En telefon til sas ordner det, men fordelen ubegrenset holdbarhet er tydeligvis ikke videført med familiekonto.
Forstår eg det slik at lifetime gold, kan bli noko tilsvarande det som NCC har(men då kun basert på grunnpoeng, flygninger og SAS MC/AE Elite, og ikkje alle poeng) Det hadde i såfall vore sweet!
Dette gjelder uavhengig av om du har familiekonto eller ei. Hadde samme problemet selv for noen uker siden, og ifølge Diamant-mailen skyldes det at systemet ikke klarer å fange opp at poengene har ubegrenset gyldighet som EBD. Så kan man jo spekulere i SAS sin motivasjon for å fikse feilen også, de sparer nok en god del poeng på dette i løpet av et år fra uvitende kunder eller kunder som ikke gidder å bry seg...
Noen som får linken til å fungere? SAS.no/eurobonus/point-sharing viser null niks og nada. Gjelder både no dk og se på mobil, Firefox og Chrome...
nå kan man sjekke hvor langt man er kommet mot lifetime gold https://www.sas.no/eurobonus/lifetime-gold/#/lifetime-gold Jeg ble EBG i fjor med litt hjelp fra SAS MC statuspoeng - og det året er iallefall blitt regnet opp mot kvalifiserende år, så det virker som status poeng via kredittkort teller mot Lifetime Gold.
Det tok sin tid, men synes dette opplegget (både Pointsharing og Lifetime Gold) ser veldig ryddig ut!
Synes lifetime gold-siden var veldig bra. Reglene er tydelig forklart, og du har god oversikt over din egen status. Tenker at dette er et veldig bra markedsføringtilltak også, nå kan jeg overbevise meg selv om at det vil lønne seg å ta et par ekstra MR hvert år, sånn at jeg kan nyte gull resten av livet om noen (9) år