Da jeg skulle legge på en CT på en eksisterende booking tidligere i uken, fikk jeg beskjed om at 30k poeng var utgått pga de tilhørte en annen i point sharing gruppen. Siden CT var på vei til å gå ut, sa jeg ok til det. Ser nå i ettertid at jeg fikk 330k poeng i retur og ble trukket for 165k poeng. Litt usikker på hva som skjedde, men jeg er EBD, den andre har EBG
Jeg fikk beskjed av engelsktalende agent at diamonds kunne request awards i revenue class ved kanselleringer.
Funker tydeligvis å ta de til forliksrådet om du har god tid: https://insideflyer.no/forums/threa...3-med-sas-kansellert.18416/page-8#post-489688
Ref Faq: A: Alle medlemmene i gruppen vil ha tilgang til ditt EuroBonus-nummer, navn, individuelle poengsaldo og informasjon om når du ble med. Alle poengtransaksjoner vil vises og oppføres på Point Sharingsprofilen og på kontoutskriften til alle medlemmene i gruppen. Hvordan ser en transaksjon ut for de andre medlemmene? Bare en trukket poengsum, eller står det hvor reisen går og hvem som reiser? Mao: Vil fruen kunne se hvor vi skal hvis jeg booker en surprise tur?
Akkurat passert grensen for gull på mitt tiende år. Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før sas sender bekreftelse på lifetime gold?
Online så jeg det dagen etter den kvalifiserende flighten. Fikk brev i posten etter typ 5 uker eller noe.
Hvis du har gull eller diamant nå vil du ikke merke noen forskjell. Det vil komme opp i appen… Jeg fikk LTG i 2015 og da fikk jeg et «personlig» brev fra Eivind Roald (sjef for Eurobonus den gangen). Siden den gangen har jeg bare vært diamant og aldri opplevd hva LTG betyr, det gir ingen fordeler så vidt jeg vet, før jeg eventuelt bare flyr nok til sølv …. da har jeg sikkert ikke bruk for gullkort heller!
Jeg fikk aldri brev, men det skyldes kanskje at jeg oppnådde LTG under streiken i fjor, da sjefen i selskapet ikke var særlig populær i mange kretser. Det kom opp Lifetime gold i profilen umiddelbart etter jeg var kvalifisert. I appen står nå både Diamond og Lifetime gold.
Mitt var Oktober i fjor, brev og litt meir eksklusive papir/papp kort med navnet mitt på. Så vil tru det fortsatt er aktuelt, kan ikkje vere sååå mange som oppnår LTG.
Pappa fikk også kort i posten her forrige måned, så det driver de nok fremdeles med. Han hadde ikke lagt merke til at han kvalifiserte
Rykte fra gårsdagens EBD-treff i København: https://www.businessclass.com/forum...nt-i-köpenhamn-11-10-2023.104558/post-1052696