God morgen fra Asia! Her nytes dagens første frokost i club'en: Omelett er på vei, så frokosten blir komplett. Dette slukes på høykant, før en Uber tar oss til flyplassen. Ha en fin mandag!
God morgen fra Radisson Blu Bodø. Her ble man overnattende etter at Værnes igår kunne by på umulige landingsforhold. Snakket med skipperen på SK4587 igår, og det var første gang på nesten 40 år at han ikke kom ned på Værnes Får prøve igjen idag,booket på første avgang til TRD....så får vi se. Det har etter sigende ikke løyet der nede Ha en turbulensfri mandag
God morgen fra OSL, endelig på tide med en flytur igjen. DY til LGW utpå formiddagen, får det blir å plukke opp en leiebil fra AVIS som forhåpentligvis innbringer 10k EBP.
God morgen fra Bergen ... her er det sikkert bra ute, bortsett fra at det kan være livsfarlig å gå ut ... Det blåser ... takstein er meldt som fare i luften .. Ellers er jeg begynt å komme opp i normal vertikal stilling etter loungesafari i London og Jessheim ... (for uinvidde, så kan det bli heftig servering hos SAS også etter at @Tore sjarmerer CC med bagtags ..) Det er et slit for gamle folk å holde følge med ungdommen!
God mandags ettermiddag fra Port Douglas! Her er det ca 34 varme samt skyhøy luftfuktighet Manner seg opp for en tur til revet imorget
Frisk morgen fra Bergen. Er fortsatt noen som tror det er sykkel-vm, for det går jaggu unna nedover mot Haukeland selv om det blåser så inn i granskauen. God dag ønskes alle og god bedring til de på to jul.
God morgen fra SAS, da har vi stått her i litt over 10 minutter på en allerede 20 min forsinket avgang. der skrudde de jammen av lyset også. For å klage litt ekstra så droppet jeg jakken også
Ja da sitter man fortsatt ombord på flyet på OSL. Det eneste vi har gjort er å taxe en runde rundt på rullebanen og byttet gate. SK 864 til Arlanda er snart 3 timer forsinket og vi har vært ombord i nesten 3 av dem.. må si jeg er glad i Sas men idag er det dårlig kundebehandling da man ikke har fått noe å drikke en gang.
I følge sas.no har dere visstnok landet på ARN for 2 timer siden, men det er jo vanskelig all den tid dere står på bakken på OSL...
God kveld fra NSB! Har vært en veldig lang arbeidsdag i dag, dro hjemmefra kl 07, og er hjemme om ca en time. Heldigvis snør det en hel masse, og jeg må ut med bil kl 0630 i morgen. Flaks, altså! Gleder meg til helg!