Oh, hildrande mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 01. des 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    - Salige er de som henter seg en brus!

    Slik lyder Fnates ord.

    God morgen fra Abu Dhabi airport. Søren meg ei melkerute jeg er ute på nå synes jeg. 6 timers flighter er nokså uoptimalt når det er en nattflight og det ikke er en sinnsykt vakker kvinne som venter i den andre enden.

    Men Air Berlin var helt ok det altså. Litt vonde å sove i de setene deres, men helt greit. Spesielt til prisen ;)

    Nå er det bare å manne seg opp og stålsette seg for neste flight til Jakarta.

    Ha en strålende dag
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad desembermorgen fra hovedstaden. Nå venter ukens eneste dag på det norske kontoret. Kvelden byr på en treningsøkt. Ha en flott start på desember - med eller uten kalender.
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Dæsken... Ble sittende og bable med et mammaemne her i kantina i Abu Dhabi. Hun kunne fortelle at de har US pre-clearance her. Det er jo litt tøft da, og må jo være et konkurransefortrinn for sandkasseselskapene?

    Regner vel med at US gjør det for å stoppe folk før de kommer til grensen, men det er jo veldig kurrant for dem som skal reise da.
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOOOD mandag fra Bergen! Endelig manus er levert og boken går i trykken i løpe av dagen! Hva skal jeg gjøre nå da? :) Drar til Praha om en uke og vurderer en tur til London i romjulen, må vel hvile ut før boken slippes rett over nyttår. Haha, en helt absurd følelse, men ganske digg! :-D

    Det blir noen turer rundt omkring i landet neste år (i tillegg til at jeg skal pendle mellom Kina og Norge) og jeg hadde tenkt å gå over til SAS, men nå kommer jeg nok til å velge billigste alternativ på innenriks og gode, gamle KLM på utenlands...

    Xxx.
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Kaffet är sliut på kontoret så jag äger som vår vän @Fnate: GROMPF!
     
    Fnate liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Bodø!

    Desember er i gang og som vanlig kommer det til å bli en svært hektisk måned, før julenroen senker seg etter den 24. :)

    Ha en flott mandag!
     
  7. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra et kaldt, men snøfritt TOS - skyfritt er det også, selv om vi kanskje får litt hvitt det neste døgnet.
    Kontoruke før man setter snuten mot Tokyo på lørdag for en workshop neste uke, kanskje det kommer en oppgraderingsepost fra OT eller SAS før den tid.

    Anbefaler deg å lese @Fnate sin glimrende artikkel om BA/Executive Club/Tier Points/Avios http://forum.bonusfeber.no/threads/british-airways-guide.336/- vurderer selv å måtte relokalisere fra TOS :eek: Bergen har jo BA-forbindelse til London.

    Nå mere kaffe og "rapport"-generering.

    Ha en fiiiiiin mandag.
     
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Problemet er at jeg allerede er gull med KLM. Det frister ikke så mye med ny opptjeningsperiode, spesielt ikke når jeg er ganske fornøyd med KLM (jeg reiser kun billigste økonomi... kjiping... ). Både mannen og jeg har blitt oppgradert 25% av gangene vi har reist til Asia, jeg bare til comfort, men han har havnet i business relativt mange ganger. En treseter alene eller på oss to har vi også fått relativt mange ganger. Min erfaring er også at de fikser det meste om man bare er hyggelig. Grunnen til at jeg vurderte å skifte til SAS var 1. at jeg vet jeg kommer til å reise en del innenlands og 2. pga. poengopptjeningen. Nå går jo det i dass, så nå blir jeg hos KLM.. :) Hehe, men jeg skal lese Fnate sin post, kanskje jeg blir overbevist til å endre? :)

    PS. Misunner deg som skal til Tokyo!

    Xxx.
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Gnarf fra Costas Coffee på en eller annen rasteplass ved M4. Stor pluss til madammen som uoppfordret heiv en ekstra ladning koffein opp i koppen min.

    Straks i England igjen. Hjem med Delta i ettermiddag.
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Bedre morgen fra Sola. Har fått ferdig en noe fantasifull reiseregning for sist uke og gjort klar for 2 nye Oslo turer denne uken.
    Nå skal vi rydde mailboksen før det blir et besøk på sykehuset klokken 12:00.
    På eftan skal en være tilskuer til en dramaforestilling hvor den ene av de håpefulle deltar :)

    Ha en fin mandag :)
     
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Åhhhhhhhhh fra Trondheim
    Hvorfor kan jeg ikke ligge hjemme i sengen å pleie selvpåførte pinsler...

    Arrrhghhh :( :( :(
     
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Eeeeh... mulig jeg går over til BA likevel... :) Tror jeg har et love/hate forhold til dette her nå... :-D

    Xxx.
     
  13. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Tromsø. Jeg kan vel kun bekrefte at snøen mangler her, men det er i alle fall omtrent minusgrader. Ingen flyreiser før på nyåret, dessverre.

    Bergen, ja. Jeg trodde jeg måtte flytte til Oslo, noe jeg ikke har så lyst til, men Bergen er jo straks noe annet (og der har man jo bodd i noen år også). :)
     
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Riga. Så noen av raringene @Ida nevnte i sin post, og 25% på flyet var leger som skulle på kongress i regi av Norsk Legeforening. Så dersom noen fikk et illebefinnende, kunne det sikkert oppstått slosskamper for hvem som skulle redde liv og bli dagens helt. Heldigvis skjedde verken det ene eller det andre annet enn at man landet 30 minutter før tiden... Gull nok det.
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Da var man trygt plassert på 22F i en skranglete 767 og foran i kjøkkenet traff jeg Berit fra FLL som står for dagens servering.

    Klart for avgang - no fer me!
     
    tommy777 liker dette
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ingenting er som første arbeidsdag etter halvannen uke borte, med full mailboks og oppgaver i kø, for deretter å tilbringe 90% av dagen i møte.
    Kø utenfor kontoret av folk som skal spør og grave, og mange ting som må gjøres. Men nå holder det for i dag.

    God middag!
     
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Bedre med fuskpels enn ekte leopardpels da?
     
    Henning and PettR like this.
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago der man har ca. 168 for mange jern i ilden for tiden.

    Storfirmasjonglering mens man skal drive xx antall småfirma som alltid trenger mer oppmerksomhet enn man tror er en skikkelig tabbe og det å være ajour er noe man aldri blir.. ever..

    Full fart siden 0700 i morges, kjenner lukten av fiskeboller noe som tyder på at modern lever opp til forventningene nå som jeg lar henne bo her frem til jul ;)

    Till then... God aften!
     

Del denne siden