Fytti katta for en 15 kilometer!!! Nå bærer det snart opp mot Gardermoen for å ta SK ett-eller-annet til Stockholm. Det er messe der borte og jeg har planer om å rekke banketten. Så får vi se om Sheraton gir meg sen utsjekk, så jeg kan se 3 mila imorra. Ha en strålende dag, alle sammen.
Ser du har trykket feil her, men det kan skje den beste. Du mener selvsagt PL lørdag. Ser P og O er rett ved hverandre, så du er tilgitt! Men ja, helg enig, endelig PL lørdag!! Selv om mitt lag ikke spiller i dag så er det heldigvis nok av gode kamper. Ha en fin dag folkens
God både OL og PL lørdag Har akkurat kommet meg over skuffelsen over å måtte fly DY før første gang på x antall år i går. De var "bare" 2 timer 30 min sen i gammel 300.. Ikke akkurat en flight som får meg til å bytte selskap nei.. Når er det kulekjøring og fotball det går i, og tro det eller ei, men det snør faktisk for første gang siden oktober i Bodø! Ha en fortsatt gullfin lørdag
Hey hey hey fra San Diego! Fint vær, men litt småkjølig på morran, tipper 15 grader, blir nok varmere. Liverpool grusa Arsenal på morran og OL er i gang. Ser ut til å bli en flott dag.
OL ja! Da er det i gang. Moro å følge tidligere treningskamerat i aksjon i dag selv om det ikke gikk like bra som han hadde håpet. Men hu derre Marit. Makan til idrettsutøver skal man jaggu lete lenge etter. Stort det hun gjorde både i skisporet og for laget sitt i dag. Pakke de siste tingene nå i kveld før jeg slenger meg på en buss retning Oslo i morgen tidlig. Ligger foreløpig an til "The Dreamliner Experience" i morgen kveld og jeg må ærlig si, som den flygærningen jeg er, at jeg gleder meg stort til å endelig fly 787 Ha en flotters kveld!
God lørdag fra bartebyen Idag har man jobba inne,med lekting av tak og saging av vegger. Ble deilig middag til svigermor etterpå, og nå er det smågodteri i skåla og Pepsi Max i glasset (",)
God kveld igjen! EBG bagtags kom i posten, hele 4 stk. Da blir det tag til både bagger og kofferter her i huset!