OL lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 08. febr 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fytti katta for en 15 kilometer!!!

    Nå bærer det snart opp mot Gardermoen for å ta SK ett-eller-annet til Stockholm. Det er messe der borte og jeg har planer om å rekke banketten. Så får vi se om Sheraton gir meg sen utsjekk, så jeg kan se 3 mila imorra.

    Ha en strålende dag, alle sammen.
     
    Cecilie, SASDC8 and Jørgen like this.
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Ser du har trykket feil her, men det kan skje den beste. Du mener selvsagt PL lørdag. Ser P og O er rett ved hverandre, så du er tilgitt!

    Men ja, helg enig, endelig PL lørdag!! Selv om mitt lag ikke spiller i dag så er det heldigvis nok av gode kamper. Ha en fin dag folkens ;)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, ja… Du om den fotballen. Får håpe Peyton Manning gjør det bedre denne hælja da.
     
    tommy777 liker dette
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God både OL og PL lørdag :)

    Har akkurat kommet meg over skuffelsen over å måtte fly DY før første gang på x antall år i går. De var "bare" 2 timer 30 min sen i gammel 300.. Ikke akkurat en flight som får meg til å bytte selskap nei..

    Når er det kulekjøring og fotball det går i, og tro det eller ei, men det snør faktisk for første gang siden oktober i Bodø!

    Ha en fortsatt gullfin lørdag :)
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hey hey hey fra San Diego!

    Fint vær, men litt småkjølig på morran, tipper 15 grader, blir nok varmere. Liverpool grusa Arsenal på morran og OL er i gang. Ser ut til å bli en flott dag.
     
    Jørgen liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    OL ja! Da er det i gang. Moro å følge tidligere treningskamerat i aksjon i dag selv om det ikke gikk like bra som han hadde håpet.
    Men hu derre Marit. Makan til idrettsutøver skal man jaggu lete lenge etter. Stort det hun gjorde både i skisporet og for laget sitt i dag.

    Pakke de siste tingene nå i kveld før jeg slenger meg på en buss retning Oslo i morgen tidlig. Ligger foreløpig an til "The Dreamliner Experience" i morgen kveld og jeg må ærlig si, som den flygærningen jeg er, at jeg gleder meg stort til å endelig fly 787 :)

    Ha en flotters kveld!
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra bartebyen
    Idag har man jobba inne,med lekting av tak og saging av vegger. Ble deilig middag til svigermor etterpå, og nå er det smågodteri i skåla og Pepsi Max i glasset (",)
     
  8. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld igjen! EBG bagtags kom i posten, hele 4 stk. Da blir det tag til både bagger og kofferter her i huset!
     

Del denne siden