Oman Air blir med i Oneworld fra 2024 https://loyaltylobby.com/2022/06/20/oman-air-join-oneworld-alliance-in-2024/?omhide=true
Takk for info. Dei har jo ein liten "ViaTrumf", men eg fann ikkje noko som er aktuelt for meg. Hotellbookingar vert nok framleis dunka gjennom ViaTrumf. Har du kome over nokon plass det kan vere aktuelt å handle gjennom den?
Jeg er ikke ekspert på dette programmet, men hvis en kikker litt rundt om i krinker og kroker så bør en jo finne noe da. For min del så bruker jeg Alaska Milage Plan som backup, der er det en del ting en kan bruke, for de gir feite belainger for flyvninger innenfor One World.
Jeg bare spør. Hva blir bedre av at Oman Air kommer inn i Oneworld? Er liksom ikke såååå ofte jeg hører om Oman Air så jeg spør av nysgjerrighetens skyld. Noen her som har fløyet Oman Air før?
De skal ha et fint produkt, som plutselig blir mer tilgjengelig for alle dem som samler Avios og slikt.
Et mindre selskap enn Qatar (som er også i samme alliansen), men tilbyr lignede produkter som andre ørken-selskaper. At en inngår i alliansen vil gi mulighet for codeshare med andre selskaper, statusfordeler og lettere ombooking ved innstilt flyvninger osv.
Har fått opp Oman F under eurobonus på AF innimellom, men har det noen gang vert mulig å booke Oman? Aldri prøvd selv og tolket det slik at de kun hadde samarbeid med Aeroplan som trolig forsvinner om de nå skal inn i OW?
Det kryr pr.dags dato av C flygninger med Oman Air på awardfares.. så håper tilgjengeligheten er like god i OW.