Sjekket tilfeldigvis innom betingelsene for bonusreiser hos SAS i kveld, og der synes å ha kommet noe nytt som jeg ikke har sett noe annet sted. Der står det er at det mulig med ombooking etter utreise, dog kun for rene SAS bonusreiser. Noen som har fått med seg dette? Kan vel være en konsekvens av at 2x enkle reiser = 1 T/R og at en heller ville booket 2 enveis for å få fleksibilitet til endring (mot gebyr)? Kanskje noe en skal forespørre SAS om ved neste anledning...
Det er jo helt nydelig! Har man behov for det så synes jeg et gebyr er helt greit. Synes dog fortsatt 750kr er alt for høyt.
Så er spørsmålet om dette kommer til CT slik at en kan kuppe LH F på retur. Samtidig, om de innfører det så kommer vel alle de andre gebyrene også. Og det kan bli voldsomt.
Tja. Spørsmålet er om det er verdt 750kr i endringsgebyr for å ha muligheten til å booke om retur mens man er på reise. Hvis en får tak i LH/LX F er det vel det?
Gjelder ikke *A-reiser - så jeg tror nok det er mest relevant for innenriks og Europa - og med et mer overkommelig gebyr på 250 kr.
Jeg er en stor motstander av endringsgebyret sånn generelt, men hadde lett betalt 750kr for å endre en dårlig retur til first hvis det blir mulig på *a.
Du må lese det jeg skriver. Jeg vet utmerket godt at det ikke er kommet for *A ennå, men OM det kommer i fremtiden med samme betingelser.
Ingen grunn til irettesettelse... Det var og er ikke mulig å lese ut av kommentaren din at du visste det. Men vi trenger ikke bruke noe mer energi på det.